På den anden side

Jeg er nu på den anden side af skilsmisse og flytning :slight_smile: Mine katte skulle naturligvis med børnene og jeg, skønt jeg var meget betænkelig ved om de nu ville accepterer at blive indekatte, når de har været vant til udeliv, masser af smådyrs-fangster :argh: og klatren i træer :stuck_out_tongue:
men må sige de har taget det SÅ pænt :slight_smile: de plager ikke om at komme ud, de leger meget mere med hinanden og hygger med ungerne.
Jeg er så glad for de har taget det pænt… Jeg aktiverer dem med lidt træning (klikker) og så gemmer jeg lækre godbidder rundt i lejligheden som de pludselig “støder” på :tihi: og så ædes der på bedste katte manér :rock:

Ja og så er jeg glad for de er indekatte - børnene knus-elsker de misser og det ville være skrækkeligt hvis ikke de kom hjem en dag :brist:

[QUOTE=Rikke N;1008335]Jeg er nu på den anden side af skilsmisse og flytning :slight_smile: Mine katte skulle naturligvis med børnene og jeg, skønt jeg var meget betænkelig ved om de nu ville accepterer at blive indekatte, når de har været vant til udeliv, masser af smådyrs-fangster :argh: og klatren i træer :stuck_out_tongue:
men må sige de har taget det SÅ pænt :slight_smile: de plager ikke om at komme ud, de leger meget mere med hinanden og hygger med ungerne.
Jeg er så glad for de har taget det pænt… Jeg aktiverer dem med lidt træning (klikker) og så gemmer jeg lækre godbidder rundt i lejligheden som de pludselig “støder” på :tihi: og så ædes der på bedste katte manér :rock:

Ja og så er jeg glad for de er indekatte - børnene knus-elsker de misser og det ville være skrækkeligt hvis ikke de kom hjem en dag :brist:[/QUOTE]

Det er faktisk også imponerende, så godt det er gået, når man tænker på alle de skønne billeder af Paya i det grønne. Dengang så det ud som hendes rette element.

Men dine erfaringer falder udmærket i tråd med, hvad vi ellers har hørt herinde - nemlig at katte er formidable til at falde til i helt nye omgivelser og acceptere de vilkår, der måtte være det nye sted. Flytning er en helt andet situation, end hvis man bliver boende og fratager kattene adgang til en have, som de så kan sidde og kigge ud på gennem vinduet. Paya og Mathilde kender ikke det, de ser udenfor nu på det nye sted - derfor savner de det heller ikke.

Jeg har jo en idé om, at Snehvide i et eller andet omfang har været ude, før vi adopterede hende. Alligevel trivedes hun fint de 1½ år hun boede på 2. sal, før vi flyttede. Dér var der bestemt ikke noget med at snige sig ud af hoveddøren - trappen var alt for skræmmende. :slight_smile:

en rigtig lille solstrålehistorie :slight_smile: det er super at det er gået så godt og smertefrit…

er rigtig glad på dine vegne

Hvor er det dejligt det er gået så super godt for dem at blive indekatte :slight_smile: Og at de samtidigt leger mere med hinanden :smiley:

hvor er det dejligt at høre!:slight_smile:

Åhhh jeg bli’r så glad, når jeg læser sådan en historie:thumbup:

Cats og Conni

Det er bare så skønt at høre :kram: