På den nye træstub

Vi har skiftet den gamle træstub ud med en nyfældet, og misserne har natuligvis poseret som forventet:

Caithlin:

Rags:

Snehvide:

Og Caithlin igen:

Uhh det er da en lækker ny udsigtspost :smiley:
Og som altid tre smukke modeller :hjerte:
Hvordan står den fast?

Ih det ser ud til at være en god udkigspost. Og som altid med meget flotte vagter! (Jeg blev lige et kort øjeblik ærgerlig over, at Rags og Caithlin ikke kan lave sig nogle killinger. Jeg har ikke en fis forstand på somalier, men to så smukke katte ville simpelthen ikke kunne lave andet end skønne børn!)

[QUOTE=HeroldDesign;1239065]Uhh det er da en lækker ny udsigtspost :smiley:
Og som altid tre smukke modeller :hjerte:
Hvordan står den fast?[/QUOTE]

Mange tak, Elisabeth. Den er såmænd bare gravet et par spadestik ned i jorden - og bundfladen er så stor, at den står fast. :slight_smile:

Mange tak, Trine. De har jo efterkommere begge to, men om opdrætter har planer om et mix, skal jeg ikke kunne sige. Rent umiddelbart vil jeg mene, at de er så forskellige, at det ville være synd for begge de typer, de repræsenterer. :slight_smile:

Øj især det første billede er da lige til kattemagasinet- Sikke et udtryk og en værdighed

Hvor får man fat i sådan en god stub:?

Mange tak, Kira. Ja, det blev da vist helt godt… :slight_smile:

Man er bare om sig, når der bliver fældet et træ i nærheden… :slight_smile:

Jeg er pjattet med den glød Caithlin har, hendes farve er virkelig skøn. :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;1239062]Vi har skiftet den gamle træstub ud med en nyfældet, og misserne har natuligvis poseret som forventet:

Caithlin:

[/QUOTE]

Kommer træstubben med præinstalleret kat? :tihi:

Lækker stub med fantastisk lækre katte :hjerte: :smiley:

elsker deres ejer fornemmelses look :slight_smile:

Mange tak, Ea - ja, hendes farve er bare så flot. :slight_smile:

Mange tak, Marie. Næsten - den havde ikke stået der mange øjeblikke, før den første kat var der… :slight_smile:

Mange tak, Pernille.

Mange tak, Lis. De er meget selvbevidste - især damerne. :slight_smile:

Til orientering så er Caithlin og Rags faktisk i familie. Rags mor er Dushara Karita Mattila og Caithlins mor er Dushara Leonora. Leonora og Karita er kuldsøstre.:høhø:
Rags lavede kun et kuld - 3 piger - heraf har jeg beholdt en pige ( Dushara Something About You) - som slægter bedstemor Karita på i look. Caithlin har lavet 3 kuld og jeg har både børnebørn og oldebørn og tipoldebørn efter hende. Så begge katte går videre i mit opdræt. Som et kuriøsum så har Caithlin en søn fra sit første kuld ( og hendes eneste søn) som bor som skøn kastrat i Luxembourg. Han ligner hende meget - samme fantastisk farve og sort og hoved og look og selvfølgelig grønne øjne. :høhø: