På fredag :)

Jeg skal på fredag hen og have taget prof billeder af Quinci, Sika og jeg :høhø:

Vi skal have taget et familie billede :hjerte:

Og skal have taget billeder af dem alene - :inlove:

Jeg er spænd på om jeg vil kunne holde styr på dem, og om billederne vil blive gode :ups::stuck_out_tongue:

Så den kommende uge må gerne gå hurtig :yah:

Ej hvor spændende, det har jeg altid ønsket mig med mine katte. Mangler også et billede af min lille familie. (der findes kun 3 billeder af min kæreste og jeg sammen! og de er helt tilfældige)
Hvad skal du af med for sådan en session?

åhhh hvor spændende.
glæder mig meget til at se billederne.

Hørt hørt…dem glæder jeg mig også til at se.

Sikke en god ide!!

[quote=Opus1;475899]Ej hvor spændende, det har jeg altid ønsket mig med mine katte. Mangler også et billede af min lille familie. (der findes kun 3 billeder af min kæreste og jeg sammen! og de er helt tilfældige)
Hvad skal du af med for sådan en session?[/quote]

Det vides ikke endnu :slight_smile:

Og tak - Jeg glæder mig ihvertfald også :slight_smile:

Spændende.
Hvem er fotografen?

Hun hedder Jette Ravn …

Ihh…!!! Det vil jeg også bare vildt gerne…

Selvom jeg har stativ, så har jeg slet ikke det rette lys… Nårh ja, og det er ret svært når man er alene om det. :høhø:

Jeg glæder mig til at se billederne! For du vil vel ikke holde dem for dig selv vel? :fnis:

[quote=Barky;476274]Ihh…!!! Det vil jeg også bare vildt gerne…

Selvom jeg har stativ, så har jeg slet ikke det rette lys… Nårh ja, og det er ret svært når man er alene om det. :høhø:

Jeg glæder mig til at se billederne! For du vil vel ikke holde dem for dig selv vel? :fnis:[/quote]

Jeg ville have gjort det med Sinus, men gik så hen og blev alvorlig syg, óg nu er det jo forsent :frowning:

Men denne gang skal det lykkes, så glæder mig …

:tihi:- I må gerne se billedetr af kattene , men det af os alle 3, gemmer jeg nok :muhaha:

Ejjjj…!!!

Vi skal da se dem alle! Ellers skulle du ikke have sagt noget… :stuck_out_tongue: Dumme Lotte med hemmelige billeder som jeg ikke må se…! suk :høhø:

[quote=Lotte;476308]Jeg ville have gjort det med Sinus, men gik så hen og blev alvorlig syg, óg nu er det jo forsent :frowning:

Men denne gang skal det lykkes, så glæder mig …

:tihi:- I må gerne se billedetr af kattene , men det af os alle 3, gemmer jeg nok :muhaha:[/quote]
ej det må du altså ikke holde for dig selv. og ellers vil jeg ha det over msn. det kan kun blive godt :wehuu:

[quote=Barky;476311]Ejjjj…!!!

Vi skal da se dem alle! Ellers skulle du ikke have sagt noget… :stuck_out_tongue: Dumme Lotte med hemmelige billeder som jeg ikke må se…! suk :høhø:[/quote]

Okay okay :høhø:

Så skal I nok se dem allesammen :klapper:

Dagens joke :besvimer:

Men I skal nok :rock:

[quote=Lotte;476313]Okay okay :høhø:

Så skal I nok se dem allesammen :klapper:[/quote]

Godt…!! Og NU må det så godt blive fredag… Nu glæder jeg mig også… :tihi:

Jaaa, fredag nu :slight_smile:

Jeg ved dog ikke om jeg får billederne med det sammen, har jo aldrig prøvede det før :slight_smile:

Det var godt :slight_smile: ellers henter vi Julia og køre ned og hapser dem fra dig… muhahahaha

Du ved ikke hvor jeg bor :wink: hahahahah…

Jeg ved hvor dine forældrer bor… hahahahaha

Ja, men der er jeg ikke til at finde :slight_smile:
Ikke fra i næste uge ihvertfald :smiley: