her kommer så en pose blandede bolsjer
som rosinen i pølseenden får i lige et billed af mor og Dallemusen der tager en morfar…billedet er fra i går
her kommer så en pose blandede bolsjer
som rosinen i pølseenden får i lige et billed af mor og Dallemusen der tager en morfar…billedet er fra i går
HA HA HA hvor er de skønne
også billedet af MORFAR…
Det med hesten er og så
Kære mislinger - og billedet af katten og hesten der hilser på hinanden er da bare helt fantastisk
Tak…ja nogle gange er man bare SÅ heldig…
Skønne billeder.
Og det med hesten er godt fanget.
Tak, men hun stod sådan længe …hun villle så gerne snakke med Bambi (vores hest)
hestene kommer tit helt hen til vinduerne…det er dejligt at have så god kontakt dyrene imellem
[quote=Udengaard;131625]Tak, men hun stod sådan længe …hun villle så gerne snakke med Bambi (vores hest)
hestene kommer tit helt hen til vinduerne…det er dejligt at have så god kontakt dyrene imellem[/quote]
Hvor ser det dog skønt ud. Det må egentlig være ret specielt at se sådan et hestehoved i vinduet, men det er det jo nok ikke for jer
Jeg kan meget nemmere nikke genkendende til det med “morfar’en på sofaen” -høhø
Virkelig skønne billeder
ej hvor må det være skønt og ha hesten lige i bag haven:inlove:
skønne billeder.
Hvor er det nogle gode billeder:wehuu:
Sikke nogle gode billeder, det er da bare ren hygge hjemme hos jer misserne er jo intet mindre end bedårende
Herlige billeder
Jeg elsker også en morfar med en mis på maven, eller helst på siden, de vejer for meget.-høhø
Hvorfor må hesten ikke komme ind og være med
Supergode billeder. -wehuu -wehuu
Sikke nogen dejlige dyr, du lever sammen med…
De er så svære at gøre stuerene de der krikker Denise, ellers var de såmænd velkomne…
ja vi hygger os bestemt med vores dyr…
[quote=Udengaard;131763]De er så svære at gøre stuerene de der krikker Denise, ellers var de såmænd velkomne…
ja vi hygger os bestemt med vores dyr…[/quote]
på animal planet har de faktisk en kort film, hvor de viser en hest der kommer ind og ser fjernsyn med familien mm.
jeg ser frem til et link …for hvis det var muligt var de helt sikkert velkomne indenfor…men deres efterladenskaber, vil vi gerne have udenfor…
Ja, jeg synes da også du skal lukke den søde hest ind, Jeg ved da man kan få sådan nogle bukser til dem, eller sådan noget med en rem om halen, så pærerne havner nede i en pose og ikke på gulvet -LOL