På søndag

Så er det på søndag, at vi får vores lille nye mis hjem :wehuu:
Hun har som sagt skiftet navn, fra Artemis, til Fie (Det skulle jo passe til Nynne)
Jeg kan godt fortælle jer, at vi glæder os :ups:
Vi tæller sekunderne, til hun er her… Sikke en ventetid. Håber virkelig, at Fie og Nynne får en masse glæde af hinanden :wehuu::ups:

[quote=Houmann90;169025]Så er det på søndag, at vi får vores lille nye mis hjem :wehuu:
Hun har som sagt skiftet navn, fra Artemis, til Fie (Det skulle jo passe til Nynne)
Jeg kan godt fortælle jer, at vi glæder os :ups:
Vi tæller sekunderne, til hun er her… Sikke en ventetid. Håber virkelig, at Fie og Nynne får en masse glæde af hinanden :wehuu::ups:[/quote]

Hvor er det spændende med den lille ny.
Tiden går sikkert for langsom for jer…:slight_smile:

AALT for langsom… Pu ha, der er laang tid til søndag :ups::wehuu:

[quote=Houmann90;169025]
Vi tæller sekunderne, til hun er her… [/quote]

Hvor mange sekunder er der så nu ?? :sshh:

Ihh … hvor er det bare spændende :wehu:

Alt for mange… Hihi :tihi:
Ja, det er alt for spændende næsten :smiley:

Næææ hvor spændende!! :wehu:

Husk at tage en masse billeder -foto-foto-foto-foto-foto-foto-foto

Ja… Det er jeg nødt til :tihi:

:):slight_smile:

Hvor kan jeg godt forstå, at du glæder dig - og nu skal du kun sove 3 gange mere, så er det søndag.

:slight_smile:

Hvor spændende :smiley: Er det ikke hårdt at vente? Skal selv vente helt til 16. mai! :thumbdown: Det er laaaang tid :stuck_out_tongue:
Husk nu at tage masser af billeder :smiley:

Uf, det er laang tid jo… Men, vi har ventet rigtig lang tid nu. Over en måned faktisk :slight_smile: så nu er det bare lige om lidt :slight_smile: Har allrede købt madskåle :blush:

UUUUH så kan jeg se fotos af hende herinde, når jeg returnerer fra kursus i KBH… Det er så svært at vente nu - jeg kender det.

Husk at det betyder en ting: I har valgt den rigtige kat! Ellers ville I nemlig ikke gå så spændte og vente og tælle timer:-)

Nu skal vi sove X antal gange mere før Fie kommer… jeg kan næsten høre jer:-)

Ja :wehuu:
Det er sådan det har foregået her hjemme i 14 dage snart :tihi:
Glæder mig mest til at se Nynne og hende sammen :inlove: