Pænt go'dag :-)

Hej til alle.

Mit navn er Alice, og jeg kommer fra Næstved, og er den lykkelige slave til 4 skønne sølvkatte af racen British Shorthair.

Jeg har et lille hyggelig stueopdræt med max et kuld om året. Vores kattebestand består af katte-tøzer, som er :

DK LockLoyal’s Everlasting love - I daglig tale ‘Pretty’ som snart er 4 år. Hun er nu overgået til at være kastrat og husets dronning. Hun er og bliver min soulmate.

DK LockLoyal’s Gabby : Gabby er blevet 3 år, og hun er vores skønne peace-makker, og en SUPER tante for killinger. Gabby er købt som kastrat.

DK MissWonder’s Black Velvet : I daglig tale ‘Crazy’. Crazy er fra eget opdræt, og hun bliver 2 år til august. Crazy er verdens største kælepot, som helst vil hænge på moar dagen lang :-). Hun er stadig fertil, og vi overvejer stadig om hun skal parres - Hvilket dog er lidt tvivlsomt, da jeg ikke synes hendes mønster er helt i top …Dog ikke værrer end hun har opnået EX1 på de udstillinger hun har været på.

Til sidst har vi DK LockLoyal’s Queen of Gaia : I daglig tale kun ‘Gaia’. Gaia er nu snart 1 år, og hun bliver vores kommende avlspige. Gaia er helt speciel, hun har et ego så stor som rundetårn, og går ikke af vejen for noget som helst. Heldigvis har hun et kolosalt respekt for Pretty, og det sparer os heldigvis for nogle katte-borgerkrige :-). Jeg forventer mig meget af Gaia …Hun er både typemæssig og mønster så tæt på min ønske-kat, som hun kan komme …Gaia er helt fremme skoene, hvad angår udvikling og vægt, så vi forventer at parre hende sidst på sommeren - Og hold da op, hvor jeg glæder mig til at få små sølvkugler i huset igen. :slight_smile:

Vores briter er alle Black/Silver blotched tabby pånær Gaia, som er Blue/Silver blotched tabby.

Det var lidt om mig, og mine kræ. Jeg glæder mig til at deltage her på forummet, som jeg har fået anbefalet af flere :slight_smile:

Tusind tak Troldemor …Jeg er sikker på, jeg nok skal blive glad for at være her [smilie=hate-bravo.gif]

-velkommen til dig Alice. Jeg håber, du vil trives blandt vi andre kattetosser og at du kan bidrage med positive indslag .velkommen

Suk da en smuk kat, du har på dit profilbillede -forelsket

-velkommen Til endnu en kattegal person. Hvor var det godt at du også kunne finde vejen herind [bigloony] og gentager lige May-Britt…hvor er det dog en smuk misser du har på dit profil billede… [bigloony]

He he - velkommen til endnu en (katte)gal person -velkommen

-velkommen

-velkommen Håber du bliver glad for at være her sammen med vi andre kattegale [bigloony]

Tusind tak May-Britt :slight_smile:

Det er Pretty som er på min profil …Og ja, hun er vidunderlig smuk i både sind og udseende :slight_smile:

Du er velkommen til at kikke flere billeder af dem alle på min hjemmeside : www.dkmisswonder.dk

Senere i dag prøver jeg at oprette et galleri, med de nyeste billeder af tøzerne :slight_smile:

1000 - 1000 tak :slight_smile:

Taaark Denise :slight_smile: …Jeg er vist både kattegal og ‘gal’ prrson -høhø

Tak Sisse !

Tusind tak Annette …Jeg glæder mig til at lære jer alle at kende :slight_smile:

Hej Alice og velkommen herind… håber at se nogle billeder af dine smukke misser -velkommen [bigloony]

Tusind tak Mie …Og jeg kan love, at jeg nok skal ‘spamme’ jer med billeder af tøzerne :slight_smile:

Hej Alice - har du listet dig herind. Det var da dejligt.
-velkommen

Har savnet dig

Øjjjjj …Er du her osse ? :-). Nu er jeg bare endnu mere glad for at ha’ fundet vejen hertil :-). Sørme længe siden, og jeg har godt nok osse savnet dig og dine indlæg :slight_smile:

heeeeey Alice…

-velkommen + mange -pote knusere

1000 tak for dejlig velkomst :slight_smile:

Hej Alice
Velkommen hertil, selvom jeg er ny selv, vil jeg lige ønske dig velkommen i de kattegales klub, der passer du med garanti ind i

Selv velkommen Birgitte, godt at se dig her :-). Og jeg tror du har ret …Jeg er sikker på, at dette forum er stedet for mig og forhåbentlig rigtig mange andre :slight_smile: