Pænt go'dag :-)

-velkommen Stort velkommen til dig, Alice [bigloony]

Jeg håber, at du bliver glad for at være her på siden.

Og jeg må også komplimentere den smukke på dit profilbillede -love

Selv velkommen Birgitte, godt at se dig her :-). Og jeg tror du har ret …Jeg er sikker på, at dette forum er stedet for mig og forhåbentlig rigtig mange andre :-)[/quote]

Det var dejligt, har jo set, fra tidligere, at du er en flittig skribent, med masser af humor

Tak Pernille …Og kærlig potedask fra Pretty, som ELSKER at modtage ‘roser’ :slight_smile:

Selv velkommen Birgitte, godt at se dig her :-). Og jeg tror du har ret …Jeg er sikker på, at dette forum er stedet for mig og forhåbentlig rigtig mange andre :-)[/quote]

Det var dejligt, har jo set, fra tidligere, at du er en flittig skribent, med masser af humor [/quote]

Humor har jeg som regel rigelig af …Men må godt nok indrømme, at jeg var på grænsen til en grim katteforum-lede :-/. Heldigvis virker dette dejlige forum, som de rene vitaminer på mig :slight_smile:

Hej Alice -velkommen

Stort velkommen herind til os kattegale, håber du bliver rigtig glad for at være her -lazykitty

Selv velkommen Birgitte, godt at se dig her :-). Og jeg tror du har ret …Jeg er sikker på, at dette forum er stedet for mig og forhåbentlig rigtig mange andre :-)[/quote]

Det var dejligt, har jo set, fra tidligere, at du er en flittig skribent, med masser af humor [/quote]

Humor har jeg som regel rigelig af …Men må godt nok indrømme, at jeg var på grænsen til en grim katteforum-lede :-/. Heldigvis virker dette dejlige forum, som de rene vitaminer på mig :-)[/quote]

Det er nemlig helt befriende, ikke at skulle tænke over hvert et ord man skriver -thumbs
Jeg håber nakken har fået det bedre -thumbs

Nå, der er du langt om længe -velkommen
Det er jo ikke meget, jeg ellers har set til dig -muhaha

Tusind tak Karen …Her virker rigtig rart :slight_smile:

Jeg kan godt betro dig, at jeg har savnet dig voldsomt …Du er og bliver jo min dejlige ‘guru’ :slight_smile:

Håber alt er vel hos dig, og alle dine dejlige misser …Kommer du ikke snart en tur til ‘byen’ - Husk på vi kan hurtig hente og aflevere dig igen …Nu tror jeg nemlig vi kan finde ud til dig, uden at ramle ind i vandværket :-)))

Hej Alice [smilie=hate-smile.gif]

-velkommen til

-velkommen Alice, håber du bliver glad for at være herinde

Tusind tak til både Gitte og Stine :slight_smile:

Velkommen til -velkommen

Tusind tak Pia :slight_smile:

Hej og -velkommen

:håndtryk:Hej og velkommen her ind…:pompom:

:velkommen::velkommen:

:velkommen: