Påfaldende adfærd

Jeg er jo for nylig blevet skilt, så mine to små sønner og misserne bor jo sammen og har del aldeles forrygende…

Nå men nu til emnet…

Mathilde leger jo rigtig meget med drengene, som ungkatte nu gør… når drengene er på weekend hos deres fra (hver anden uge fra torsdag-søndag) er det som om kattene leder efter drengene, sover i deres senge og sådan…

Her i eftermiddag kom drengene så hjem igen efter weekend, og tak skæbne… Lige så snart de træder ind af døren “flipper” Mathilde ud… kommer løbene med legetøj og “fyrer” rundt med løbesyge… hun er helt exet, glad for at se dem - ja ved godt det måske er mig der overfører menneskelige følelser, men sådan oplever jeg det :tihi:

Mine forældre kiggede forbi lidt efter drengene var kommet og ja far fik da et chok da Mathilde “lettede” og var i øjenhøjde med ham - han er immervæk 182 cm. høj :høhø:

Så jeg føler at kattene savner drenene når de ikke er hjemme - andre der oplever noget af det samme ??

Jeg kan tydeligt mærke på Tiger, når han synes det er for længe siden jeg har besøgt ham. :tihi:

Som idag, hvor han klagede sig læænge, med høj stemme, skulle hoved-bonke mig, og ligefrem lænede sig ind mod mig, da jeg holdt ham i armene så jeg kunne næse-nusse hans kind… :hæhæ:

Ja da. Vores tidligere kat Elvis var min ene søns kat på godt og ondt. Han sad og ventede på, at han skulle komme hjem fra skole, så han kunne smide sig på hans skød og blive nusset igennem. Og var han ikke hjemme en weekend, gik han og ledte efter ham.

Helt sikkert, når Linea overnatter ved farmor er Cody og Delko helt tossede med hende når hun kommer hjem, stod det til dem sov de sikkert også gerne i hendes seng når hun er væk, men hun har værelse på 1. Sal og der er oftes lukket op til. Cody kommer glad med sine mus og bolde hun skal lege med straks hun er indenfor døren

Katte er bare herlige :wehuu:Og så er det skønt når de hitter på alverdens ting