Pakning af grejet til i morgen

Vi har hjulpet mor med at pakke til udstillingen i morgen…

Jeg har fundet noget legetøj som er GÅÅÅT…

Lukas’ hale kan også bruges…

Legetøjet skal DØØØØØ

Vi ligger lige og slapper af, det er hååårdt at pakke til i morgen…

haha hvor er de søde :smiley:

Haha her hjemme fandt jeg en ekstra taske frem som kattene så legene i mens jeg pakkede i en anden :muhaha:

Sikke nogle dejlige hjælpere

Hvor er de søde og hjælpsomme :slight_smile:

Her var jeg ikke helt populær, for jeg pakkede jo yndlingsputtesengen væk o. O (jeg pakkede bilen indn jeg tog på arbejde fordi jeg først kommer gyselig sent hjem)

Nuii ogle fine billeder og dejlige hjælpere :slight_smile: Rigtig god fornøjelse i morgen :slight_smile:

I må have en rigtig god tur i morgen, og held og lykke allesammen :slight_smile:

Det er jo ingen sag at få pakket med sådan nogle hjælpere. :smiley:

Og ham Sylvester altså - han har bare det frækkeste gavtyvefjæs…:hjerte:

Det er jo let nok , at pakke med så dygtige hjælpere !! Held og lykke !:kryds:

Cats og Conni

Herlige billeder af skønne medhjælpere. Den der “fjerting” er meget vigtig ikke at glemme, når der skal pakkes. Så selvfølgelig må man da overvåge pakningen, så de mest vigtige ting kommer med på turen :høhø:

Mvh
Yvonne

Mange tak :slight_smile:

Det havde de da også, men den var altså ikke lige så spændende

[QUOTE=TrekkieGrrrl;838056]Hvor er de søde og hjælpsomme :slight_smile:

Her var jeg ikke helt populær, for jeg pakkede jo yndlingsputtesengen væk o. O (jeg pakkede bilen indn jeg tog på arbejde fordi jeg først kommer gyselig sent hjem)[/QUOTE]

Ej altså hvordan kunne du dog gøre det… Men de så trods alt ud til at have tilgivet dig i dag :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;838150]Det er jo ingen sag at få pakket med sådan nogle hjælpere. :smiley:

Og ham Sylvester altså - han har bare det frækkeste gavtyvefjæs…:hjerte:[/QUOTE]

Hehe ja, han har sådan et frækt udtryk, også lidt det jeg faldte for da jeg valgte at beholde ham.

[QUOTE=conninissen;838160]Det er jo let nok , at pakke med så dygtige hjælpere !! Held og lykke !:kryds:

Cats og Conni[/QUOTE]

hehe ja, men de var nu også lidt i vejen. Og tak :slight_smile:

[QUOTE=Kiwa;838161]Herlige billeder af skønne medhjælpere. Den der “fjerting” er meget vigtig ikke at glemme, når der skal pakkes. Så selvfølgelig må man da overvåge pakningen, så de mest vigtige ting kommer med på turen :høhø:

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Mange tak.
Desværre kom Sylvester (den sorte) ikke med, han udstilles ikke pt. Men fjertingen var med og var ganske uinteressant i dag…