Panda er hjemme

Så er Panda og jeg kommet vel hjem fra Milano. Hjemrejsen endte med at blive ret så lang, grundet at hans opdrætter pludseligt blev indkaldt til et møde og hun var nødt til at køre os tidligere af sted.
Lille Panda endte med at måtte sidde længe i varmen i sin transporttaske, men han var bare en engel og brokkede sig ikke, på trods af han stortset var i sin transporttaske fra 13.00-22.45. :frowning:

I lufthavnen var der lidt rod, Roberta, hans opdrætter, mente jeg sikkert skulle til terminal 2, men det viste sig da vi kom frem og hun var kørt igen at vi skulle af sted fra terminal 1, men heldigvis kørte der en gratis shuttlebus mellem de to. Endeligt om bord på flyvet sov Panda det meste af vejen, det var kun lige under take-off og landing at han pjevsede lidt, mon ikke at han også kunne mærke trykforskellen.

Turen var lang og det var rigtigt varmt, og den lille mand var lidt våd om næsen/snottet, da vi nåede frem til lejligheden. Så han er pt. i vores soveværelse, køkken og gang, da jeg ikke vil tage nogen chancer, når Delias killinger er så små, så vi vasker hænder og spritter af hele tiden.
Men heldigvis ser det ud til, at han er helt tør og fin om næsen nu, og han har ikke haft feber, der har heller ikke været noget med øjne eller mund, men for en sikkerheds skyld forbliver han adskildt fra pigerne og killingerne noget tid endnu.

Udover det er han bare så dejlig! Han spinder ved selv den mindste berøring, og han fortsætter med at spinde til han enten sover, spiser eller leger. :hjerte:
Han er bare så sød, og komplet umulig at tage billeder af eftersom han helst vil være helt tæt op ad en.
Men jeg har nu alligevel forsøgt at tage lidt billeder under en nussetur i sengen. Han var så veltilfreds at han æltede ud i luften og hele tiden vil have nusset mave, så billederne er ikke særligt gode. :inlove:

Her fik jeg lige et billede af hans ansigt, mens han kortvarigt sad oppe:

Men det holdt ikke længe og her kom mavsen frem igen:

:wehuu:

KH
Sofie

Nej hvor ér han sød! :wehuu:

Stort Tillykke med ham!! :inlove:

/Mette

sikke en lille charmebøf :slight_smile:

Hold kæft hvor er han skøn! -love

Stort tillykke med ham :slight_smile:

Han er da slet ikke til at stå for :wehuu: Jeg håber inderligt han bliver alt det I håber and then some, men det virker nu som om han er det så rigeligt allerede, cutiepie :inlove::hjerte:

Nøj for en lille lækkermis :love: Han er godt nok dejlig!

Åhhh hvor er han skøn:wehuu: og sikke et dejligt temperament han har-love
Den tur kunne have fået den mest søde og nemme killing til at flippe helt ud og det gjorde han ikke engang:D

STORT TILLYKKE han ser rigtig dejlig ud:savle:

Hvor ER han fin, nuttet og SÅ sød og dejlig. Nu er min rosekvote vist brugt op for idag, men med de attituder og udseende er det også ok :tihi:
Du har godt nok fået dig en fin “Mus”:wehuu:

Hvor er han lækker… mums nogen skønne blå øjne, dem kan man da svømme helt væk i. de ser ud som en skyfri himmel ved tusmærketid…

Hjerteligt tillykke med hjemkomsten af den supersmukke dreng…:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Åhhhhhhh en skønling :besvimer: :besvimer: :besvimer: :besvimer: :iloveyou: :iloveyou:
Tillykke med ham

Hjertelig tillykke med den smukke dygtige og helt overnuttede lille mus:hjerte::hjerte:
Knus Elin

Hvor er han dejlig, og så de smukke blå øjne.
Stort tillykke med ham.
hilsen Lisbeth

Nååårh hvor er han sød -lovelove

guuuud hvor er han dejlig :savle: nu har du en til mis der skal katnappes:ups:

:wehuu::wehuu::wehuu:

:wehuu: TILLYKKE med den lille fyr :wehuu: han ser godt nok dejlig ud :wehuu: sukkk…

Sikken en lang tur hjem,men hvor er det godt at an befandt sig vel i tasken.:slight_smile:

Hvor ER han bare dejlig…sikke en fin mavse! :wehuu::wehuu::wehuu:

Ååååårh hvor ER han lækker… FØØØØJ da…

Sikke en nuttehedsfaktor og lækker LÆKKER øjenfarve! :wehuu: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

[quote=DK*DeLaCour;208667]
Sikke en nuttehedsfaktor og lækker LÆKKER øjenfarve! :wehuu: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:[/quote]

Mange tak, hans øjenfarve er rigtig fin og billederne yder den ikke engang helt retfærdighed. :inlove: