Panterne i sneen

Så skulle misserne i sneen, og DET var sjovt. De piskede rundt efter fuglene, men fuglene i Brøndby er kloge, så de slog sig hurtigt ned i et træ på den anden side af indhegningen, og ventede på misserne skulle ind. Somalierne var lige nede og runde baghaven og så var det ikke sjovt længere, MEN de sorte var virkelig i deres es og helt oppe og ringe over den sjove sne.

Fuglene er på stand-by til misserne bliver lukket ind.

Dea -love

Dee -love

Hhv Dee og Dea med Quini

Quini - bemærk den flotte figur -love

Quini havde øje på fuglene

Dejlige billeder. -wehuu -wehuu

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Sikke nogle smukke Pantere i sneen-forelsket

Flotte billeder af misserne,de hygger sig rigtig

Skønne billeder -wehuu og sikke meget sne i har fået på Sjælland.

Super skønne billeder af dine dejlige sorte Denise. Vi har overhovedet ikke fået det, der tilnærmelsesvis ligner den sne, der er faldet hos jer. Kun lige lidt mere end rimfrost. Jeg glæder mig til at det bliver min tur til at tage snebilleder med kattene i haven :smiley:

-love Nøj…
nogle fine og smukke misser.
Hjertelig til lykke med dem.
Du heldige Denise.

Tak for billederne.

Kærlig hilsen
Mona -handshake

Flotte flotte billeder af nogen dejlige sorte misser. Er lidt misundelig over i har sne, vi har fået to snefnug.
Knus Elin

Nøj, hvor ser det flot ud, med sådanne sorte pantere i kridhvid sne -wehuu

Nøjiii hvor de nyder det i sneen -wehuu-wehuu-wehuuskønt at se deres glæde over sne og fuglene -wehuu-wehuu-wehuu

Orv de er flotte!
Rigtige pantere!

Sorte misser er normalt IKKE de mest fotogene i denne verden MEN I SNE, der er de uovertrufne.
Jeg ELSKER at gå i haven med alle mine sorte når der har sneet -thumbs
Qunigo/Quini og søstre ser super-kanon-flotte ud.-wehuu
BriTa

Wauw nogle flotte billeder Denise - smukke sorte misser -forelsket

Tak for kigget - skønne billeder af panterne -forelsket

Hvor er det dejlig med sne -tihi så er der da kontrastfarve der vil noget -thumbs

Nu er jeg helt sikker på at det jeg ser er rigtig smukke misser…

Hvor er de bare dejlige Denise -forelsket

-wow

De er bare så smukke - det er jo lige til et postkort med de sorte katte i sneen.

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Hold da op nogle gode billeder Denise - hvor er de sorte katte flotte ude i sne -lovelove

Rigtig gode billeder -thumbs

SUPER flotte billeder Denise… hvor er det pletskud… :slight_smile: de sorte er vel nok smukke på hvid baggrund

Dejlige billeder i sneen -wehuu

super billeder af misserne i sneen det er rigtig kanon godt det med quini hvor han har fået øje på en fugl
viste pigerne billederne og deres ord hvorfor har de lov til at lege i sneen og vi har ikke noget skal vi rejse over til denise