Panzym pulver til katte med nedsat bugspytkirtel funktion

Hej, jeg har det meste af en dåse Panzym pulver tilbage, fra da Gråmis levede. Det bruges til katte, som har nedsat bugspytkirtel funktion. Holdbarheds dato er marts 2017.
Er der nogle af jer herinde, eller nogen I kender, der kan bruge det. Så kan det afhentes her i Havndal, eller evt. efter aftale, et eller andet sted i Randers eller Hadsund.
Prisen for en dåse med 170 g er her i DK, et sted mellem 500 og 600 kr.
Jeg skal ikke have noget for det, men hvis det skal sendes, skal du selv betale porto.

Jeg kender en som har en kat med bugspytkirtel betændelse. Vil det kunne bruges til det?

Ja, som tilskud kan det være godt nok, men man skal være opmærksom på at det ikke kan behandle pancreatitis, som på alle måder er noget møg.
VH
Susanne

Få din ven til at spørge dyrlægen, om det vil være godt for katten. Min Gråmis fik det hurtigt betydeligt bedre, efter at dyrlægen satte hende i behandling med Panzym. Men jeg synes ikke man skal behandle, uden at dyrlægen har godkendt det.
Kontakt mig gerne, hvis det stadig har interesse, efter forespørgsel hos dyrlæge. Så finder vi ud af det.

Dyrlægen siger ok for det. Hvad vil det koste at sende?

Dåsen vejer 161 g på min digitalvægt, og dertil kommer så en kuvert med bobleplast, så dåsen ikke går i stykker, på vejen frem.
Jeg kender ikke priserne, Men jeg kan finde ud af det, i vores lokale postbutik i morgen eftermiddag.

Så har jeg været i postbutikken, og det koster 30 kr med A post og 24 kr med B post at sende pakken.

Skriv en pb til mig med adressen og jeg vil så oplyse om kontonr. til portobeløb, og sende pakken, til den angivne adresse.

Panzym pulveret er givet videre, til ovenfor omtalte mis. God bedring lille mis.
Tråden kan lukkes.

Hejsa

Har du stadig det Panzym eller er du kommet af med det.

Jeg har nemlig fået at vide af vores dyrlæge at jeg skal skaffe noget til min nuttegøj pga Bugspytkirtlen der er lidt i udu.

Får også dyrlægens eget vidundermedicin men han siger man meget gerne må supplere med Panzym og det er ret peberet hvad pris angår.

Tråden er fra 2015, pulveret er desværre længe afsat :slightly_smiling_face:

ok ups…så jeg først lige nu at den er gammel …sorry…jeg googlede det bare og så kom din annonce op hehe

Tak for svar og sikke en flot kattemis du har på billedet…

Der kan være penge at spare ved at bestille det fra England.

Jeg har gennem årene brugt den webshop en del. Og portoen er ikke horribel :blush:

1 Synes om

Tusind tak for link

Jeg fandt også dette i Tyskland

Det skal lige siges at dette er ikke til katten men til 4 store schæferhunde som min eksmand har

De har fået Giardia og vores vidunderlige dyrlæge er i gang med både penicilin og noget andet med dem men han anbefaler også dette Panzym som tillæg.

Det er min eksmand der nu har væres dejlige 4 vuddere - grå schæfere hvor de 3 så er helt sorte og kun moderen er schæferfarvet - hannen og de to børn en dreng og en pige som vi beholdte fra A-kuld og C-kuld er også helt sorte

smukke helt sikkert …alle 4

katten er min hehe

2 Synes om