Paradishaven i aften

Jeg har lige taget lidt billeder af paradishaven her for 10 minutter siden.

Hvor ser det bare hyggeligt ud.
Det er altid spændende for misserne at være ude om aftenen, der er så mange gode insekter at fange
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;230202]Hvor ser det bare hyggeligt ud.
Det er altid spændende for misserne at være ude om aftenen, der er så mange gode insekter at fange
Hilsen Lisbeth[/quote]

De hygger sig også derude, men jeg har dem nu helst inde før det bliver alt for mørkt da jeg ikke har nogen kattelem og jeg ikke kan se Zilaz i mørke.

Det skulle gerne blive meget mere hyggeligt med tiden når jeg får nogen flere planter, og gerne nogen der blomstre om someren og ikke kun i foråret.

Dejlig katte-have. Jeg har mange halv-store buske i min have - det giver gode skjulesteder og om sommeren skygge til kattene. De elsker at ligge under en busk og holde udkig.

De ser godt nok ud til at nyde det :thumbup:
Dejlige billeder :hjerte:

Ja og de gemmer sig også i de få jeg har, men der kommer flere med tiden, så de har flere gemmesteder, men også så jeg har nogle smukke blomster at se på og dufte til.

[quote=Churchtown;230228]De ser godt nok ud til at nyde det :thumbup:
Dejlige billeder :hjerte:[/quote]

Du kan tro de nyder det, men lige nu er de kommet ind for det regner fuldstændig vildt og tordner.
Nu syntes jeg godt vi må få noget sol og lidt varme altså.

[quote=PiaH;230231]Du kan tro de nyder det, men lige nu er de kommet ind for det regner fuldstændig vildt og tordner.
Nu syntes jeg godt vi må få noget sol og lidt varme altså.[/quote]

Det gør det også her :frowning:
Hvor bliver den sommer dog af???

[quote=Churchtown;230238]Det gør det også her :frowning:
Hvor bliver den sommer dog af???[/quote]

Ja jeg ved det ikke, selvom jeg godt kan lide sommer regn og torden, så syntes jeg det er nok lige nu, vi har fået regn til jorden og torden nok for et stykke tid, men samtidlig ønsker jeg heller ikke over 25 graders varme.
Sommeren kommer nok til December :høhø:

Det ser rigtig flot ud Pia!

Ja det gør det, men forhåbentlig bedre til næste år, nu ser vi, jeg er kræsen med planter, men jeg vil i hvert fald ha’ en ribs busk og det meget snart, jeg elsker at plukke ribs og spise dem med det samme mums.

:wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Sikke da en dejlig løbegård, der er da plads til at lave ballade og få strakt benene - helige, smukke misser.

:tak:

[quote=Therese;230251]:wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Sikke da en dejlig løbegård, der er da plads til at lave ballade og få strakt benene - helige, smukke misser.

:tak:[/quote]

Ja de kan stække ud, i sær når de drønner lige ind og op ad trapperne, uha der kom tonado’erne :tihi:

Og en kurv fyldt med planten katteurt er bare lige sagen, synes mine katte i hvert fald. De nipper af den og dufter til den - og ruller sig rundt i den - og bliver ganske salige i blikket.

Den har jeg også tænkt at ville havde.