Pas på gaver fra eks-kæresten

-LOL

Utroligt hvor langt nogle forsmåede mænd vil gå :høhø:

Jeg har ikke adgang til siden - nå-nå-nå

Underligt, jeg kan godt se at linket ikke virker lige nu :thumbdown:

Til de nysgerrige kan jeg fortælle at der er opfundet en bikini som opløses i løbet af et minut når den kommer i forbindelse med vand :høhø:

-LOL -LOL -LOL

Hvem har mon opfundet den ??

En mand eller en kvinde ??

:?

Totalt spild af penge, og godt jeg aldrig går med bikini, MÆND!!! -LOL-LOL-LOL

Så nu virker linket igen :høhø:

-LOL mon ikke en smart kvinde kan opfinde et par bade-shorts til mænd efter samme koncept

Hi hi, jo og hvis det er, så skal jeg til Tyskland på lørdag, er der nogle som skal have noget med hjem?
Hilsen Lisbeth

-LOL Ha ha, jeg kan så kun se det fede i det, hvis man nu planlægger en aften sammen med manden i spa´en, og han ser man har bikini på til at starte med, og :ups: 1 min senere. :tihi:

-LOL-LOL-LOL

Hihi hvor sjovt - kan de ikke opfinde tilsvarende til mænd? :stuck_out_tongue:

:klapper::klapper::klapper:

Tænk engang, og så hedder det sig, at “Hell hath no fury like a woman scorned” - det er da bagtalelse, der vil noget!

Nå ja - Bagtalelsesarien med stort B er jo også skrevet af en mand, til at synges af en mand, og i balletten Napoli til at danses og mimes af en mand… No wonder!

Det er lidt ligesom en af DKs all-time bedste sprogforskeres værk: “Kvinder snakker selvfølgelig mest - sagde manden”.

Uden kildeangivelse (desværre) har jeg læst, at når man målbart konstaterer, at når kvinder og mænd hver har brugt 50/50 % af taletiden - så oplever mændene det, som om, at kvinderne har talt 75% af tiden.

Ganske sigende, og desværre stadig aktuelt.