Pas på katten!

Seks tegn på at din kat planlægger at myrde dig:

  1. Er pludselig blevet vældig kammeratlig og fortrolig med hunden.

  2. Tager omhyggelige notater hver gang “Itchy og Scratchy” bliver vist.

  3. Poteaftryk af kaliumcyanid over hele huset.

  4. Dens garnnøgle er spøgfuldt bundet op som en bøddels løkke.

  5. Har udviklet en pludselig interesse for økser og pistoler.

  6. Du vågner op og finder en fugls hoved i din seng.

hahahahha

Siden har jeg tænkt… er det et syvende tegn, når din kat giver dig fingeren for at fotografere den???

:-)))

Ha ha ha ha ha ha
Jeg elsker altså Tare

Så skal jeg vist til at passe på… for Vimmer er godt nok fortrolig med hunden -høhø

:uha::uha::uha::uha::uha::uha: nu tør jeg ikke sove for Le-Ander mere,han er godt nok ikke fortrolig med en hund men han er fortrolig med Obelix der opfører dig som en hund det er fan*** uhyggeligt du* ha ha ha

Stakkels dig Gerner :tihi:
Måske du skulle lukke Le-ander i et rum for sig selv et stykke tid når du skal sove :tihi:

-LOL

-LOL-LOL har du set den film (gyser) der hedder “the uncanny” den er fra sidst i 60érne først i 70érne

Nej hvad er den om?

Har I set kat? Der er en dansk siam med i filmen. Den skal jeg besøge en af dagene… uha dadada:-) Bogen er sej har ikke set filmen dog…

Men katte og gys - det går hånd i hånd…

-LOL-LOL-LOL

Ja, bare pas på - og vend ikke ryggen til den kat !

[QUOTE=lenschow;93966]Nej hvad er den om?

Har I set kat? Der er en dansk siam med i filmen. Den skal jeg besøge en af dagene… uha dadada:-) Bogen er sej har ikke set filmen dog…

Men katte og gys - det går hånd i hånd…[/QUOTE]

Det er netop om katte der er ved at overtage verden :wehu:

http://www.dvdcity.dk/?52X31X3531XA1313537323

jeg havde optaget den på video for flere år siden, da jeg så ville overspille den på DVD lavede den “salat” og man skal “udenbys” for at få den :ked:

Ja gys og katte er som hånd i handske :ok::ok: der er osse en Stephen King film Cats Eye, hvor en kat er hovedfiguren der linker små gyserhistorier sammen :wehu:

jeg har læst Kat, men den jeg var ikke så begejstret for, når man er vant til King og Koontz bliver man lidt kræsen -høhø

Så er der “mord skrev katten” det er ikke en rigtig gyser, nærmere en let krimi, men meget underholdende, den smarte kat får hjælp af en ikke så kløgtig hund, der tilgengæld har lidt mere styrke

Ja jeg har set den film:-)

Med den lille onde trold som katten kæmper imod til sidst:-)

Tak for link - den kendte jeg ikke. Bare Tara aldrig ser den film!

haha

jeg har samlet en lille liste med film hvor katte spiller en væsentlig rolle, de kan ses her
http://www.kattetrivsel.dk/film.htm jeg har osse en med bøger men den er ikke lagt på siden endnu