Pas på komfuret :(

En lille update på min lille uheldige kat. I dag er forbindingerne taget af og nu har kun kun krave på. Det går ok med hende, stadig lidt dybe skader, men jeg syntes det er fint :slight_smile:

7 Synes om

Det ser da meget bedre ud, men puha hun må have ondt!

Ja hun har stadig ondt, hun får stadig smertestillende og går fint rundt, lidt forsigtigt dog :slight_smile:

1 Synes om

Hun har godt nok gjort det grundigt. Det varer nok et stykke tid, før trædepuderne igen er fine og sorte. Men mon ikke, hun alligevel er glad for at have fået boksehandskerne af :slight_smile:

1 Synes om

Ja hun har været godt grundig, de er brændt dybt :frowning:
Jo hun syntes bestemt det er dejligt at få forbindingerne af :smiley:

1 Synes om

er det begyndt at blive bedre …?

1 Synes om

Ja det er ved at hele fint op nu, og krave er nu også taget af :smiley:
Skal få taget lidt billeder i morgen :slight_smile:

6 Synes om

så faktisk (på genbrug) at trixie har små velcro sko, men syn’s gonnok at det var noget stift stads

Undskyld jeg ikke lige fik lagt billeder ind som lovet, men her kommer de :slight_smile:
Det er rigtig fint nu, 2½ uge efter det er sket. Bliver spændende om trædepuderne bliver sorte igen :slight_smile:

7 Synes om

Hvor er det blevet fint og godt det samme :slight_smile:
Jeg er ikke så bange for mit komfur da det er induktion og bliver kold ret hurtigt. Til gengæld bliver misserne jaget ud af køkkenet når jeg åbner min ovn… Jeg er skrækslagen for de hitter på at hoppe op på den åbne låge (den sidder i arbejdshøjde) det dufter jo som regel godt når den er i gang.

5 Synes om

Stakkels kat dog :worried:men det ser da heldigvis meget bedre ud håber det fortsat går bedre med poterne :smiley:

1 Synes om

Hvordan går det med hendes poter idag @Catika? :slight_smile:

2 Synes om