Pasning af katte på Frederiksberg

er der nogen der kan fodre, tømme bakker og snakke lidt med to abyssiniere på Aurikkelvej i perioden: 9. - 13. juli 2012?

Der bliver betalt for pasningen

Det er jo lige rundt om hjørnet…
Du får lige en PB :slight_smile:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;871173]er der nogen der kan fodre, tømme bakker og snakke lidt med to abyssiniere på Aurikkelvej i perioden: 9. - 13. juli 2012?

Der bliver betalt for pasningen[/QUOTE]

Det er da lige rundt om hjørnet fra mig - både arbejde og hjemme … Så hvis ingen andre melder sig og min workload på arbejdet aftager en smule inden da, vil jeg gerne melde mig :slight_smile:

Edit: Ser lige at Tea har meldt sig på banen :thumbup: Så er problemet jo løst på fineste måde :slight_smile:

Det var sør’me hurtig ekspedition. To tilbud om hjælp indenfor tre minutter!
Flot, Kattegale. :thumbup:

Jeg tænkte præcis det samme :klap:

Jeg er så vildt imponeret - tusind tak begge to - hvor er I dejlige :hjerte: Jeg nåede lige at se Teas besked og havde fluks fat i ejeren - så de to tager en snak om det.

Jeg er bare så glad for jeg ikke skal køre derind hver dag - det er langt - men jeg havde gjort det var der ikke andre muligheder

Det er de her der skal klappes lidt på
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?40603-en-rød-og-en-vildtfarvet

FEDT :thumbup: Elsker kg’eres hjælsomhed :hjerte:

jeg kan godt bekræfte overstående :slight_smile: KG er et dejligt sted at få hjælp, vejledning og rådgivning af nogle helt fantastiske mennesker

Nu var det bare “heldigt” at jeg bor 10 minutters gågang derfra, så jeg kan hjælpe. :slight_smile:

Men ja, vi er generelt dejligt hjælpsomme herinde. :thumbup: