Pasning af katte

Står i den lidt uheldige situation, at hende der skulle være kommet og passet mine katte, imens jeg var væk, er hoppet fra i sidste øjeblik.
Så mangler en kattesitter… Drejer sig om mandag den 12 sep… Tar afsted kl 13, og er hjemme igen onsdag formiddag kl 11 ca.

held og lykke med at finde en pasnings mulighed for dine katte. Er bare så ærgerligt når nogle sådan springer fra.

Du er desværre for langt væk fra mig :frowning:

Håber nogle andre byder ind :slight_smile:

Knus Gitte

Hejsa, jeg har brug for kattepasning i 2 måneder af mine 2 katte hos en kattepasser.
Det er Freja på 2½ og Viggo på 8. De er begge toprenlige og meget omgængelige og kælne.
Jeg vil tilbyde 2000 kr + kattemad og grus.
Det skal være fra ca. 1.10 - 30.11. i Københavnsområdet.
Har du mulighed for at hjælpe mig, eller kender du noger der kunne være interesseret?
Mvh Bo geugjes, tlf: 28207373

Hejsa, jeg har brug for kattepasning i 2 måneder af mine 2 katte hos en kattepasser.
Det er Freja på 2½ og Viggo på 8. De er begge toprenlige og meget omgængelige og kælne.
Jeg vil tilbyde 2000 kr + kattemad og grus.
Det skal være fra ca. 1.10 - 30.11. i Københavnsområdet.
Har du mulighed for at hjælpe mig, eller kender du noger der kunne være interesseret?
Mvh Bo, tlf: 28207373

[QUOTE=Bt86;674916]Står i den lidt uheldige situation, at hende der skulle være kommet og passet mine katte, imens jeg var væk, er hoppet fra i sidste øjeblik.
Så mangler en kattesitter… Drejer sig om mandag den 12 sep… Tar afsted kl 13, og er hjemme igen onsdag formiddag kl 11 ca.[/QUOTE]

Har du ikke en nabo, der kan hjælpe dig? Det plejer jeg at bruge :slight_smile: I absolut nødstilfælde kan jeg godt kigge efter dem, men jeg kan kun komme én gang pr. dag (aften) og det er IMO lige lidt nok.

Bt86…

Altså personligt vil jeg ikke have et problem med at lade kattene være alene i de 2 dage hvis der er mere end én kat. Madskåle flere steder og vandskåle flere steder og evt radio på lav volume… Kattene vil højst sandsynligt sove det meste af tiden…Evt. kan du se om du kan finde én der vil kigge forbi en enkelt gang eller 2, de små banditter skal nok klare sig. Bare så du ikke får panik hvis du ikke finder en sitter - held og lykke :ok:

Enig med Marianne ! de kan sagtnes være alene hjemme det døgn … øh 2 døgn :stuck_out_tongue:

Tar afsted mandag kl 13, og er hjemme onsdag kl 11 ca… Men de er jo vant til , at der er nogle hos dem , så har det bedst, hvis de får morgenmad, aftensmad + lidt nus, de dage jeg er væk … Selvom det ikke er så længe… :slight_smile:

Nej har aldrig snakket med mine naboer, så det vil jeg ikke gå ind og bede dem om… Og den ene nabo er en ret gammel mand… Såee… :slight_smile:

hvis Mette ser til dem en enkelt gang tirsdag - så er det super fint :slight_smile: mine er tit alene i 24 timer af gangen :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;675378]…

Altså personligt vil jeg ikke have et problem med at lade kattene være alene i de 2 dage hvis der er mere end én kat.:[/QUOTE]

Det er faktisk ulovligt at lade kattene være selv hjemme 2 dage…

Dyr skal tilses mindst 1 gang i døgnet, ifølge loven…

[QUOTE=baremig;678287]Det er faktisk ulovligt at lade kattene være selv hjemme 2 dage…

Dyr skal tilses mindst 1 gang i døgnet, ifølge loven…[/QUOTE]

Ja, jeg ville da også have det bedst selv, hvis der kom en og kiggede til dem, hver dag.

Bor desværre også lidt for langt væk vist.