Pasning d. 13. + 14

Jeg står og skal på forlænget weekend til Lalandia med næsten hele familien fra Torsdag den 12. til og med den Søndag den 15. :slight_smile:

Oprindeligt havde vi en aftale med svigerfar om, at han ville komme op og fodre osv. Fredag og Lørdag, men han har desværre sprunget fra :S

Derfor: Er der en sød og rar kattegal, som kan lokkes til at komme op og se til mine små guldklumper Fredag og Lørdag? :bebe:
Jeg bor i Vanløse, ikke langt fra bus og Metro :slight_smile:

[QUOTE=StinePigen;829434]Jeg står og skal på forlænget weekend til Lalandia med næsten hele familien fra Torsdag den 12. til og med den Søndag den 15. :slight_smile:

Oprindeligt havde vi en aftale med svigerfar om, at han ville komme op og fodre osv. Fredag og Lørdag, men han har desværre sprunget fra :S

Derfor: Er der en sød og rar kattegal, som kan lokkes til at komme op og se til mine små guldklumper Fredag og Lørdag? :bebe:[/QUOTE]

Ville gerne men det er lige til den gode side af langt væk… håber du finder en til at holde øje med dine missere :smiley:

Hihi ja Skanderborg er nok liiiiiiige langt nok væk :tihi:
Men tak! :slight_smile:

Jeg ville også gerne, hvis jeg ikke boede så langt væk…

Håber det løser sig Stine :slight_smile:

Tak for tanken :slight_smile:

Ja det håber jeg godt nok også, syntes det er lang tid de skal være alene ellers :S

Måske pension er en løsning ? Der ligger da nogle i kbh området.

Rigtig godt foreslag - dog er min Emma ret nervøst anlagt, så det er jeg ikke meget for :frowning:

Men de kommer jo sammen, det er da værd af forsøge.

Endnu engang viser kattegale sig at være et fantastisk sted :smiley:
Jeg har fundet en kattepasser, og kan tage på forlænget weekend med samvittigheden i orden! :yah: :juhu:

Fedt :slight_smile: Ja, det er virkelig skønt, som alle gerne vil hjælpe hinanden herinde :slight_smile:

[QUOTE=StinePigen;829830]Endnu engang viser kattegale sig at være et fantastisk sted :smiley:
Jeg har fundet en kattepasser, og kan tage på forlænget weekend med samvittigheden i orden! :yah: :juhu:[/QUOTE]

Årh det var da en god nyhed!!

KatteGale ER et fantastisk sted på mange måder!!!