Pasning i juli

HJÆLP! Brug for pasning af mine to katte i Lyngby! Min 17 årige niece der lovede at passe mine to katte de 14 dage jeg er væk i juli 19/7-2/8 har pludselig besluttet at tage ud og rejse i sted. Jeg har brug for en hjælpsom sjæl der kunne komme hjem til mig i Brede, Kgs Lyngby og give mine katte mad og drikke mens vi er væk. De har kattelem og kommer og går som de vil. Ingen kattebakke. Om Du vil have erstatning (jeg er meget generøs) eller en gen-tjeneste kan vi enes om men jeg passer gerne andres katte (og gerne hunde eller andre dyr) da jeg har fleksibelt arbejde og bil.
KH Magdalena

Prøv at spørge din nabo. Hvis det er det eneste, så er han/hun/de sikkert villig. Det gør min nabo i hvert fald gerne

Hvis alt andet går galt kan min hund og jeg passe hus mens du er væk.
Da jeg bor ved Vordingborg og ikke har bil vil jeg ikke kunne tage frem og tilbage daglig vil jeg er nødt til at have min hund med. Derfor bliver det kun hvis du ikke har andre muligheder, da dine katte næppe vil kunne lide at han er der. Med udegående katte som du har kan jeg ikke rigtigt lave en sammenføring i ro og mag og give kattene tid til vænne til ham før de lukkes ud igen. Det er ikke at min hund vil gøre dem noget, mere at de kan blive fornærmede over han er der og derfor ikke ville komme ind. Så kun som en sidste udvej hvis alt andet fejler.