Pasnings hunde!

Så er her lidt billeder af vovserne som jeg passer, til kattenes store misfornøjelse… :tihi:
Det er nu ellers synd, for hundene er 100% kattevante og især Fido vil rigtig gerne hilse på de søøøøde katte. Men han kan jo ikke gøre for at mine katte foretrækker at jeg passer ildere eller andre katte. :stuck_out_tongue:

Der ligger nogen suuure ribs i sengen og skumler!

Men tilgengæld sidder der så 2 glade vuffere i vinduet :høhø:

Jæn er den lille Jack Russel Terrier, og Fido er den større foxterrier-blanding.

Og de var godt trætte igår aftes… De kom helt fra jylland…!

Og så fra morgenens gåtur… :hjerte:

De er bare så skønne, Jæn er kun 2 og Fido er 3, men herlige drenge, som faktisk har nok i sig selv… Og er lydige og forholdsvis velopdragne, taget i betragtning at jeg aldrig har mødt dem før, selvom at jeg har kendt ejeren i 4 år. :høhø: (men jeg er også hende damen med alle de lækre pølser!)

Det er sjovt nok det samme forhold, jeg har til min bagbos hund :høhø::høhø::høhø: (hende dér - hun har mad med et eller andet sted!!)

Skønne hunde :hjerte: Hvis de bliver boende længe nok, kan det være, kattene når at tø op :wink:

Dejligt at du kan få lidt afløb for din skrukhed. :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;895854]Det er sjovt nok det samme forhold, jeg har til min bagbos hund :høhø::høhø::høhø: (hende dér - hun har mad med et eller andet sted!!)

Skønne hunde :hjerte: Hvis de bliver boende længe nok, kan det være, kattene når at tø op ;)[/QUOTE]

Ja, man er jo nødt til at charme sig ind på dem når de slet ikke kender mig… De er heldigvis søde, indimellem stopper de op og kigger på mig med et blik der lader mig vide at DE er klar over at JEG ikke er deres rigtige madmor…! Men begge er nogen skødehunde som f.eks Jæn der ligger i skødet på mig nu (det er jo også tomt pga de sure katte der foretrækker sengen), og de kan godt lide mig heldigvis.

Jeg håber det… De skal være her resten af ugen, og jeg tvivler på at kattene gider at opholde sig i soveværelset SÅ længe…
Allerede nu har de stået i gangen og gloet på hundene med oppustet pels og grimme ord i munden. :tihi:

Hihi… Min venindes hund ved også udemærket godt hvor min trappe den er henne. Og hvis man går op af den får man kys og kram, men endnu bedre endnu så har hun altså bare det lækreste katteslik…

det var min venindes kæreste der gik tur med coco - hunden - igår og han kunne simpelthen ikke forstå hvorfor hun hele tiden søgte hen til min trappe, lige ind til jeg så sagde hej til coco så gav det hele lgie pludselig mere mening…

Men hvor er de dog søde de hunde du passer :hjerte:

Sikke nogle dejlige hunde

De ser søde og sjove ud, men misserne vil sikkert gerne vide, hvornår de rejser igen… :smiley:

Nej, nogle skønne billeder… især “slåsse” billederne :slight_smile:

mon ikke misserne tør op. Honey mødte min venindes broholmerhvalp her for nylig… og den var lidt større end den chihuahua som han ellers kender. Det første møde… Honey var en meget meget stor og grimsnakkende kat. Møde nr. 2 foregik bla. ude i haven mens vi mennesker spillede kongespil. Hehe, hvis ikke det var hunden der stak af med de kastede pinde så var det Honey der forsøgte… og tilsidst blev de enige om at de kunne da også spæne efter hinanden eller lege gemmer rundt om det store bed i haven :klapper::klapper::klapper:

åh… det var sjovt… længe siden jeg har grinet så meget :slight_smile:

:kryds: for at dine gangstere snart tør op :slight_smile:

Åhhhhh… :wehuu: Hvor er de skønne… :hjerte:
Men sikke da nogle sure missere… :tihi: Du må forkæle dem med yndlings maden når nu sådan et par vovser optager pladsen i sofaen… :høhø:

:surrender1: :uha:

Der har lige været 2 modige katte inde i stuen og snuse rundt mens hundene lå og sov i sofaen ved siden af mig… Og det var ikke Scarface. :høhø: :besvimer:

Teddy - jeg fatter det ikke, for han bliver ved med at forbavse mig - var faktisk den mest modige! :confused: :wehu::surrender1:

Sikke nogle søde hunde! Jeg elsker de der “knækører” på Fido :hjerte:

Og det er sægt med katte… lige som man tror man ved hvordan de er… så laver de noget de slet ikke plejer :slight_smile: