Passer navnet til katten?

Babette´s Madonna

jeg synes hun ser alt for snedig ud til det navn :slight_smile: Madonnaen er uskylden selv - DET er hende her vist ikk :slight_smile:

Jo, faktisk er hun den mest fredsommelige af dem alle. Laves der numre eller hoppes der op for at stjæle ting og sager er det sjældent hende der gør det.

(Måske er hun blot så snedig at hun undgår at blive opdaget)

[quote=Babette;242478]Jo, faktisk er hun den mest fredsommelige af dem alle. Laves der numre eller hoppes der op for at stjæle ting og sager er det sjældent hende der gør det.

(Måske er hun blot så snedig at hun undgår at blive opdaget)[/quote]

Med det blik hun har, så er det sikkert hende som får de andre til at lave alle ulykkerne. Når alle potteplanterne er raget på gulvet, sidder hun lige så stille i baggrunden og ser såååååå uskyldig ud-engel-engel-engel

wauw hun er da gudeskøn :wehuu:-love

Hun bliver da osse smukker og smukker…mums siger jeg bare…

og jow da, Madonna passer godt til hende

Hun er bare smuk din Madonna :slight_smile:

I mine øjne ser hun meget elegant ud, og har et blik fuldt af antydninger - jeg ville kalde hende Madame snarere end en Madonna :slight_smile:

Min Gia hænger på navnet Nanette, og hun er bare ikke det mindste Nanettet :tihi:

Det er altså ikke hende der er flokkens krokke og balademager. Det er Mette og til en vis grad Mie. Rositta mener hun uden at få ørene i maskinen kan tillade sig alt.