Pawpeds mix mellem racer

Sad lige for sjov og kikkede i mine selkirks tavler. Hvordan tilføjer man perser og brite i en selkirk tavle? Når man søger må man kun søge i den race du er inden for :?

For at kunne lave en testparring (går udfra det er det du vil?) så kan man kun gøre brug af de katte, der allerede er i databasen for den nævnte race.

jep er sådan jeg samler tavlerne man er jo nysgerrig.
Men når nu der er brugt perser og brite i selkirk, kan man så ikke få tavlerne fra brite og perser afdelingen over i selkirk afdelingen for de fleste af kattene ER allerede oprettet i deres race men kan ikke få fat i den i selkirk afdelingen :?

Prøv at kontakte admin for Selkirk Rex databasen med dit spørgsmål:)

ok vil jeg da prøve er jo lidt sjovt at samle tavlerne helt nu de ER i systemet

[QUOTE=tzari;928134]jep er sådan jeg samler tavlerne man er jo nysgerrig.
Men når nu der er brugt perser og brite i selkirk, kan man så ikke få tavlerne fra brite og perser afdelingen over i selkirk afdelingen for de fleste af kattene ER allerede oprettet i deres race men kan ikke få fat i den i selkirk afdelingen :?[/QUOTE]

Nu kan jeg ikke helt forstå hvad du mener med at du vil have tavlerne fra brite og perser over, hvis man klikker på fx. en Lykken kat så kan man da i tavlen se hvilken perser der ligger bag i og dermed har du så også perserens aner :slight_smile:

Hvis man vil have en brite ind at ligge i selkirk databasen f.eks., så er man nødt til at taste hele britens stamtavle ind manuelt i selkirkdatabasen.