Peek-a-boo og Hide n'Seek

Beklager at jeg spammer jer med billeder af mine to exo drenge, men jeg kan ikke rigtig lade være, de er 14 uger på billederne måske ikke den bedste alder at tage billeder i, en af dem er reseveret og den anden skal jeg beholde, skal bare lige finde ud af hvem …hehe…

Jeg stemmer stadig på den røde - han har bare de dejligste øjne :wehuu:

Men de er begge skønne :inlove:

Tak Camilla :slight_smile: jeg må beslutte mig, sandt at den røde har nogle dejlige store øjne og den anden har lidt højt placerede ører…men det kan ændre sig, forhåbentlig til det bedre, eller ? …

Spam du endelig! De er jo super-søde!
Personligt foretrækker jeg den med mørkest rød farve, men jeg har jo ikke “opdrætter-øjne” :slight_smile:

Misi, det er også ham de fleste vælger, nøleriet med at finde ud af hvem jeg vil have kommer sig af at jeg lavede samme kombination i 08, og lavede en bommert og solgte den jeg selv skulle beholde til kæl ( lang historie ) og folk lover altid billeder der kommer bare aldrig nogen :frowning: jeg syntes det er rart at se udvikling.
Vedhæfter to billeder af killinger i 08, den røde dreng skulle jeg selv have beholdt og den sortsmoke er i Tyskland, vær obs på, den røde er kun 9 uger på billede, den sortsmoke er lige blevet 6 mdr. på billederne.