Peek-A-Boo

Da I alle har fulgt med i mit kulds opvækst vil jeg lige vise ham jeg selv har beholdt.
Peek er på vej til 5 mdr og vejer allerede over 3 kg, hans bror vejer såmænd 3.500…
Jeg ved godt at visse ting kunne være bedre på ham men da jeg ikke laver kombinationen igen bliver han her og så må jeg arbejde mig ud af det dårlige selvfølgelig har han også nogle fordele, oveni er hans temperement er i top, og stamtavlen er super, der findes kun denne ene i Danmark til avl…

Jeg kan da ikke få øje på noget dårligt på ham, synes han er heeelt vildt kær og smuk :wehuu: :wehuu:

Elsker bare hans lyserøde snude, den er sååå søøøød :hjerte:

Tak Camilla, du er nu søøøød :slight_smile:
Kunne da godt ønske bedre ørestilling og lidt mindre åbne ører( drop så ned, ører ) men håbet er lysegrønt.

Nåårh hvor er han blevet stor og fået en flot voksen pels!

Tak Kylesa ( må ikke nævne dit rigtige navn )
ja han vokser stærkt, det er jo rart, men de var nu alle 3 nogle store klumper :slight_smile:

Hehe, mon ikke det kommer når han bliver lidt ældre?

Min lille Coco har også gået og set helt forkert ud i nogle måneder :tihi: Men nu synes jeg det begynder at hjælpe lidt. Har fået at vide at hun som killing havde de helt rigtige proportioner og når de har haft det, så vender de gerne tilbage til det når de bliver store. Så det håber jeg passer :smiley:

Hehe nå, ja. Men man må godt bruge mit rigtige navn hvis jeg skriver det nedenunder, ik?

Hehe Camilla, så er der intet håb for min Per, for han var intet da han var 4-5 uger, den røde viste sig som lille at være den bedste, men af andre årsager valgte jeg Peek, selv om jeg var i tvivl i laaaang tid.
Vi må vente og se, tålmodighed, hun er nu rigtig rigtig skøn din Coco…

Jeg ved at Jettes Crash! Boom! Bang! ( heartbreakers ) var nul og nix indtil han blev de der 4-5 uger…

Kylesa, jeg ved ikke om jeg tør …

[quote=Litza;369074]Hehe Camilla, så er der intet håb for min Per, for han var intet da han var 4-5 uger, den røde viste sig som lille at være den bedste, men af andre årsager valgte jeg Peek, selv om jeg var i tvivl i laaaang tid.
Vi må vente og se, tålmodighed, hun er nu rigtig rigtig skøn din Coco…

Jeg ved at Jettes Crash! Boom! Bang! ( heartbreakers ) var nul og nix indtil han blev de der 4-5 uger…[/quote]

Tak :slight_smile:

Ja, så kan jeg godt se det står skidt til :wink: - ej, man kan nok ikke sætte nogle regler op for det, det var bare opdrætter til Coco’s far som fortalte det, fordi Coco er i lømmelalderen :smiley: Men forskellige linier og kattefamilier udvikler sig nok forskelligt. Er sikker på han nok skal bliver en rigtig lækker hankat :inlove:

Kære Camilla, Cocos opdrætter har ret, man kan som regel regne med at sådan som de ser ud som 4 uger, sådan vil de se ud som voksne :slight_smile: men selvfølgelig er der undtagelser, joh jeg tror såmænd at den lille Per skal blive ganske nydelig ( også med diverse mangler o.s.v. )
Møsser til Coco pigen.

Åhh Litza, jeg syntes han er rigtig lækker, og faktisk syntes jeg han lømler light:), min Vanilla og Oskar var så rædderlige som killinger, og i dag er de jo ganske acceptable typemæssigt.
Min Rose lømlede også helt vildt en overgang, men jeg syntes det er ved at rette sig, og hun er nu, samme alder som Camilla’s Coco, med kun en dag i mellem:).
Hvad var det for linier som ligger på Peek-A-Boo Litza???

Prestige Tak :slight_smile:
Stamtavlen er unique på den måde at mine 3 importer ligger bagved.
Far er Bad Morrong Titanic og morfar er Bad Morrong Rasputin og mormor Nattaja Black Hat Susan, så på den måde er tavlen unique for mig, linierne bagved er Harwood, Heida, JKzoo med flere, og de linier ligger selvfølgelig også i Danmark