Peer Gynt- min nye selkirk dreng

jeg skulle jo ikke have flere katte men har været forelsket i ham her siden han var 6 uger da han så underlig nok ikke var solgt som 14 uger snakkede jeg med opdrætter og ups nu fik jeg min drømme killing hjem 16 uger gammel, rigtige køn, rigtig farve, gode krøller og lækkert temperament, hvor perfekt kan det lige blive :hjerte: Han spinder bare man røre ham :besvimer:
Nu håber jeg de andre bliver ligeså begejstret for ham som jeg allerede er.

Et godt billede :stuck_out_tongue: glem det

Han blev ret begejstret da jeg fik lagt legetøj ind til ham(der mangler desværre lys på billeder)

kan lave stooore runde øjne

krølllespam

Til lykke med krøltoppen - han ser dejlig ud og til at have masser af selvtillid

Ih så fik du ham :wehu:

Hvor er han altså DEJLIG! Sikke nogle krøller!

Stort tillykke:flag: med ham.
Med masken ser han om muligt endnu mere balladeagtig ud end Ronja. :slight_smile:

De er meget specielle, men aldeles skønne begge to.:hjerte::hjerte:

Tillykke med din drømme kat :):juhu:

Hvad??? En lækker krøltop mere :wehuu:

Hvor ser han dejlig ud, tillykke med ham

:slight_smile:

Tillykke med den lækre lille krøltop :hjerte:

Tillykke med krøltoppen! Hvor er han fra?

stort tilykke med den smukke krøltop :smiley:

Altså Vivian, først snupper du Ronja og så Peer… ved sørme ikke hvad jeg mener snart gg Tillykke med ham, havde kigget på ham flere gange, men skal altså ikke have ny misling og slet ikke når Claus også har fået husmissen, men uhh de smoke krøller der. wow

Fatter heller ikke han ikke var solgt som 14 uger. Blev ved med at gentage for mig selv jeg IKKE skulle have flere katte men var dum at kikke hver uge fra han var 6 uger :dokdok::lol:

Han er fra samme opdrætter som Ronja men ironisk nok 100% ubeslægtet så vidt jeg kan se derfor de ikke ligner hinanden specielt meget.

Søbugten - Velkommen Herfra:)

Pt ligger han selvtilfreds oppe i sengen og hygger sig og de gamle er ved at diskutere hvad de synes om den uldklump, der hvæser når de høfligt prøver at hilse :surrender1: Men de er alle ret positivt indstillet så skal den bette bare lære man taler pænt :høhø:

Nårh en sød lille krøllemis :hjerte: Tillykke med ham :).

tillykke med ham - du ved jo hvor han skal afleveres når nu at fjummer HAR bestemt at han er noget forfærdeligt noget :høhø:

jeg glæder mig forfærdeligt til at få lov til at gramse hans krøller flade d. 26. :smiley:

Tillykke med ham. Han er godt nok lækker :hjerte::hjerte:

Stort tillykke med den nye skønhed! :smiley:

Hvor er han fin, Vivian - til lykke med ham.
VH
Susanne

Han er da en fin lille krøllebølle :inlove:

… og sikke en fin farve (i mine totalt ukyndige øjne på det område :tihi:)

Har resten af banden mødt ham?

Sikke en skønhed :love2:

Næhhh sikke nogle skønne krøller!! Er han lige så lækker at røre ved som han ser ud til? :slight_smile:

Han er lidt som at røre ved en puddel er lidt sjovt, Ronjas krøller er jo slet ikke så gode så er helt anderledes.

Havde egentlig ryddet Tops´s værelse så han kunne bo der første par dage mens han faldt til, men han var ret ulykkelig over der ikke var mennesker hos ham hele tiden. Han fik så lov at flytte op i sengen og opdagede ret hurtigt at det er rigtig hyggeligt at gemme sig hos fa-ar og når far ikke var i sengen så gemmer vi os op af muren bag hans hovedpude.
Han har valgt strategien at holde sig i baggrunden mens han ser det hele an. Han er ekstrem glad for mennesker men de voksne katte er han tilbage holdende overfor. Men de opfører sig rigtig sødt overfor ham så skal han bare tø op. Han fik lov at sove i sengen i nat da han på ingen måde prøver at opsøge problemer med de andre. Så de skal nok alle blive gode venner, Kyrie og Filur vil ham rigtig gerne, er ham der er lidt usikker men han er jo også lige flytter ud i den store nye verden med 4 stooore katte og ilderne har han ikke engang mødt endnu. Glæder mig ret meget til at se hvor aktiv han bliver når han er faldet til for pt er han meget magelig og afslappet en rigtig livsnyder, så han lever op til “fordommene” om hvordan perseren skal være det er der jo i en del af i de fleste selkirks og virker til det er det temperament der bliver fremelsket :love2:

Her kan i se ham på hans nye ynglings plads, hvilket er ret taktisk smart sted da på mine ben er Filurs plads, ved mit hoved er fjummers men ingen af dem har taget patent på Ivans halvdel.

I sikkerhed bag far

Så min kat er nu blevet Ivans…og Ivan synes han er grim godt så :høhø: han vil så gerne snakke med mig men er ivan i nærheden vil han hen til ham :surrender1::gruble: