Pelle kastede op

For 1½ time siden kastede Pelle op… Siden da, har han været sløv og ikke villet spise - han plejer at komme bare vi går i køkkenet!!!

Jeg er helt bekymret… :frowning: Vi havde jo Emil som for 8 måneder siden døde fordi vi opdagede en blærebetændelse/nyresten alt for sent :ked:

Jeg så ham tisse i forgårs. Jeg så ham lege - tumle - slås for sjov for cirka 2 timer siden.

Har du noget kattemalt, prokolin eller zoolac hjemme …Han har sikkert en lille hårbold som skal op eller ud.

Når en af mine striber har det som du beskriver med Pelle, så plejer jeg at give en ordentlig klat kattemalt og et par streger prokolin med et par timers mellemrum

Nej :frowning: Desværre ikke…

Han har aldrig haft problemer med hårboller før - men jeg vil købe noget i morgen mod det. Hvor køber man det henne(hvilke butikker)?? :ups:

[quote=Abaddon;429492]Nej :frowning: Desværre ikke…

Han har aldrig haft problemer med hårboller før - men jeg vil købe noget i morgen mod det. Hvor køber man det henne(hvilke butikker)?? :ups:[/quote]

Hos dyrlægen, og godt at ha’ hjemme i kattens medicinskab :slight_smile:

Hvis vi snakker et par timer, ville jeg tage det stille og roligt :slight_smile:
Se det an til i morgen og mon ikke han er på toppen igen der :kryds:

Opkast hos en kat, er ikke fordi den er syg!

Ja. Jeg kan også HUSKE NU at jeg skulle bestille det sidste gang jeg købte grus :ups:

Håber han klarer den alligevel…:ked: Kan ikke lide han bare sover og ikke har lyst til mad. Det er aldrig sket før… Men alle kan selvfløgelig har en off-dag. Isabella har også dage hvor hun ikke gider spise lige når maden bliver stillet frem jo.
Det er bare ikke normalt for Pelle :S

[quote=Vivi_Fletcher;429498]Hvis vi snakker et par timer, ville jeg tage det stille og roligt :slight_smile:
Se det an til i morgen og mon ikke han er på toppen igen der :kryds:

Opkast hos en kat, er ikke fordi den er syg![/quote]

Tak… jeg har fri kl 11.30 i morgen… Egentlig har Michael bilen, men jeg tager den i morgen. Når jeg får fri er det tjekke tjekke Pelle og afsted til dyrlæge hvis han stadigvæk er skidt… vi holder selvfølgelig øje med ham i nat også… Men har han det stadigvæk skidt i morgen så skla han afsted :frowning:

Jeg :kryds: for han er frisk igen i morgen.

Det er ikke for at male fanden på væggen, men sørg for at se til ham en del gange i løbet af aftenen og natten. Evas totale skrækhistorie har altså gjort mig lidt hys når det gælder katte som ikke er sig selv…

Hvilken historie -what
Jeg går og kigger ud flere gange. Han har smidt sig på sit yndlings natte-sove sted. Han plejer altid at sove et par timer her om aften, så egentlig er det mest det med han ikke spiser… :frowning:

[ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=21038[/ame]

Det var faktisk MEGET præsist det der skete med Emil. Kæmpe blærer, og inden tegn inden.

Pelle har lige været ude og spise - håber det bare var mig der har overreageret på at han ikke ville have mad med de andre før :kryds::kryds::kryds:

Han virker dog ikke helt frisk, men nu holder jeg godt øje!!