Pelshittebørnene!

Som nogle af jer måske husker, så har jeg jo hentet pelsbabier hos Dyrenes Beskyttelse i dag. Det kræver selvfølgelig nogle billeder! Så her kommer nogle billeder af Alfi Rabarberrumpe og Esmeralda Heksemis!

Alfi har altså ikke så meget tid til at stå stille for at få taget billeder.

En søster skal altså have nogle bank!

Alfi KAN godt ligge stille og være lækker, men det er altså ikke nemt!

Men selvom en drengemis kan være et babybæst, så er søster altså dejlig alligevel.

:smelter:

Tillykke med dem. Hvor er de søde :hjerte:

:smelter:
Nøj, hvor ser de dejlige ud!

Hvor ser de dejlige frække og skønne ud :inlove:

Ih de er fine :smiley:

Hvor ser de bare fine ud!!! :love2:

Er Esmeralda helt sort?

Nuiiii hvor er de fine! Og sikke PRAGTFULDE navne :smiley:

:thumbup:Sikke nogle dejlige missevenner Knirke får der! Tak fordi vi måtte kigge med

tillykke med de 2 de ser vel nok kære ud :slight_smile:

tillykke med dem… så bliver der liv og glade dage. Har Knirke fundet ud af hvad der har ramt hende :wink:

Tak allesammen! De er bare SÅ dejlige! Men det er altså hårdt arbejde at flytte for en lille mis!

[QUOTE=Zunar-J5;1000014]Hvor ser de bare fine ud!!! :love2:

Er Esmeralda helt sort?[/QUOTE]

Ikke helt, hun er lidt lysere i bunden. Kan det passe det hedder smoke?

Døren står en smule åben, og der er blevet hvæst og knurret lidt, men ellers tager hun det egentlig ret pænt. Tror ligeså meget hun er sur over, at døren er lukket ud til HENDES badeværelse! Håber det bliver ved med at gå lige så fint når de kommer ud fra badeværelset :tihi:

Hvor er de dejlige! :smelter:

Jeg er enig med Trekkie i at det er nogle PRAGTFULDE navne!

Stort tillykke med dem.:flag::flag: Hvor ser de dejlige ud.:hjerte::hjerte: Har Knirke mødt dem? :slight_smile:

Tillykke med dem, de er altså kære:smelter:

Hvor er det billede bare genialt :ok:

Sikke nogle fine missebørn!

Hvor er de dejlige begge to, tillykke med dem. :hjerte:

De har mødt hinanden, og når jeg får uploadet billederne laver jeg en tråd med dem :smiley:

Se lige den lækre lille drengebebs:

Og så har vi fundet ud af, hvad vi skal gøre, hvis Alfi laver for meget ballade: Vi skal simpelthen sætte en vask over og lade døren stå åben ud til bryggerset! Så er der katte-tv for alle pengene:

Esme havde pludselig en fjertissemand!

Man skulle i øvrigt tro, at Esme er en sort kat. Men prøv så lige at se her!