Pelsmus

Nu beimis er meget lidt aktiv, prøver jeg at aktiver med legetøj, samt få trænet hans ben.
køkkenrulle i en snor , simpel men det dur.
Kattelegetøj nej på nær en pelsmus, jeg tro den han har er en rigtig pels af en ting, den er ca 15 cm og uden lyd eller noget, formet som en mus og to røde filt dutter til øjne hale lang strimmel sat på. Og syndes det ligner på bagsiden som rigtig pels.
Men denne her ryger rundt i stuen og bliver smidt op i luften og bliver væk bag ved reol. Det er jo dejligt for så bruger beimis jo benene
Vi har prøvet og købe de fra supermarked, de bliver ikke værdige et blik. Og ellers er der lyd og det dur ikke. Skal have en par til reserve da jeg ikke kan byde andre at skal ligge og mave sig rundt under møbler og fiske mus væk fra reol.
Har kigget en del, men så snart jeg finder noget, så er det udlandske hjemmesider.
Er der nogle der ved hvor de har så jeg kan bestille dem på beimis har lidt og bruge benmuskler på

Med venlig hilsen beimis ejer

Pelsmus som bare er kaninpels er de fleste katte meget glade for.

@Esben_J og hans kone Lisbeth laver dem til salg og til yderst overkommelige priser.

Du kan kontakte dem enten her eller find kontakt på https://www.chalina.dk/ de bor ved Randers

1 Synes om

Nu har jeg samlet alle de fugle fjer op her i området, fik ikke held af og låne nogle af fasanen her fra morgen af :slem:.
Og fugle høgen fik ikke held af sin morgen mad jagt, så der blev heller ikke affald til mig. Er der en sted hvor man kan købe fugle fejr.
De beimis har er næsten fjer løse og det er legetøjet, samt hans dejlige pelsmus, den er også blevet godt slidt.
I går havde jeg købt sådan en pose natur legetøj. Jo jo kassen lidt sjov, det andet værdige han næsten ikke en blik.
Kender du en sted hvor man kan køber fjer, vil beimis gerne jeg får det og vide :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

@Beimis

I Plantorama, har vi af og til købt påfuglefjer, på drillepind.

Og Zooplus har Da Bird, en lille samling fjer i enden af en snor på en meget lang pind. Den kan flyve som en fugl og siger som fuglevinger på flugt, når man svinger den i luften. Den er som regel et stort hit.

2 Synes om

Det er den Bambina har fanget …

5 Synes om

Ja det er det nemlig :smile:, de er så “sjawe” synes de.

1 Synes om

Tak @Milles_mor
Det vil jeg lige kigge nærmere på :slightly_smiling_face: Og må lige se om jeg kender en der skal i plantorama tak

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Okay :slightly_smiling_face: tak
Igen så dejligt en billed af bambina @Skattekat

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om