Pelsmus

Nu beimis er meget lidt aktiv, prøver jeg at aktiver med legetøj, samt få trænet hans ben.
køkkenrulle i en snor , simpel men det dur.
Kattelegetøj nej på nær en pelsmus, jeg tro den han har er en rigtig pels af en ting, den er ca 15 cm og uden lyd eller noget, formet som en mus og to røde filt dutter til øjne hale lang strimmel sat på. Og syndes det ligner på bagsiden som rigtig pels.
Men denne her ryger rundt i stuen og bliver smidt op i luften og bliver væk bag ved reol. Det er jo dejligt for så bruger beimis jo benene
Vi har prøvet og købe de fra supermarked, de bliver ikke værdige et blik. Og ellers er der lyd og det dur ikke. Skal have en par til reserve da jeg ikke kan byde andre at skal ligge og mave sig rundt under møbler og fiske mus væk fra reol.
Har kigget en del, men så snart jeg finder noget, så er det udlandske hjemmesider.
Er der nogle der ved hvor de har så jeg kan bestille dem på beimis har lidt og bruge benmuskler på

Med venlig hilsen beimis ejer

Pelsmus som bare er kaninpels er de fleste katte meget glade for.

@Esben_J og hans kone Lisbeth laver dem til salg og til yderst overkommelige priser.

Du kan kontakte dem enten her eller find kontakt på https://www.chalina.dk/ de bor ved Randers

1 Synes om