Pensionsordning - Hjælp!

Jeg skal til samtale hos et vikarbureau i morgen…
Og i den indkaldelse jeg har modtaget, står der bl.a. at jeg skal medbringe:

“Pensionspapirer/tidligere lønseddel samt oplysninger om hvilken pensionsordning (hvis du har haft en via tidligere ansættelse), hvor lang tid der blev indbetalt samt dato for sidste indbetaling fra tidligere arbejdsgiver.”

Hvor i alverden finder jeg de oplysninger henne?
Jeg aner faktisk intet om det der med pension og ved ikke engang om jeg har optjent noget…

Altså jeg har en gammel lønseddel fra sidst jeg var i RIGTIGT arbejde (ansættelse med løntilskud er efter min mening ikke rigtigt arbejde), den er tilbage fra 2009…

Og sammen med min løn er der godt nok et punkt hvor der står A.T.P. 35,50 enheder, sats: 0,64 = 22,72 kr.

Men… Hjælp mig lige her…
Jeg fatter HAT !

Hvad er det helt præcist jeg skal have med :S

hej

Det de mener er at hvis du har en pensionsordning i øjeblikket, så skal du have papirer med på den, hvis det er en flere år gammel arbejdsmarkedspension, så skal du ikke have noget med.

du burde kunne finde ud af din pension ved at google pensionsoplysninger, sidder på job pt, så kan ikke lige huske hvad det hedder der hvor du kan finde oplysninger, men atp kan sikkert hjælpe dig.
så prøv www.atp.dk og søg på dit cpr nr.

håber du kan bruge dette til noget

Jeg fandt en oversigt over alle mine indbetalinger siden 2005, og satser på at de kan bruge det…

Tak for hjælpen :slight_smile: