Perfekt skraldespand til grus

Til jer der ikke kender dem:

Jeg blev træt af at jeg havde en lukket pose med grus liggende oppe på tørretrumler. Før det havde jeg prøvet nogle få toilet spande men de blev åbnet og væltet på ingen tid.
Besluttede så at forsøge den her:


Den er jo perfekt. Den har bestået en masse test:

  • 3 ildertøser der “hjælper” med at rense bakkerne kan ikke vælge den eller rive posen i stykker men jeg kan i fred og ro rense bakker.
  • Tops og Fire hjælper med bakke rensning. De prøver at vælte og prøver at hoppe op i, Det kan de ikke :lol:
  • Den har nu 2 dage stået ved siden af tøsernes bur uden at blive åbnet eller væltet :rock:
  • Mine tissebakke skeer kan ligge i beholderen på siden UDEN at blive revet op så nu ved jeg hvor de er :wehu:
    De 150 kr er klart godt givet ud kan give min varmeste anbefaling :wink:

Det er da vist heldigt at jeg snart skal bestille grus :fløjte:

Har haft min i ca. 1 år og ELSKER den :smiley: (må virkelig være kattetosset :ups:) Min står ovenikøbet lige ved siden af en radiator og der er bare INGEN lugt! :thumbup: og så slipper jeg for at gå ned i gården med posen hver dag :slight_smile:
Kan kun anbefales :slight_smile:

Vi har to her i huset - en ved hver bakke.
De kom til huse for et mar måneder siden.

Og hvordan i alverden har vi kunne leve uden?

De får de vildeste anbefalinger!

Hvis man nu ikke skal shoppe på zooplus det næste stykke tid (:kryds:), kunne man vel købe dem der er i butikkerne til bleer? :?

Det er jo tit de har dem på tilbud/sælger dem i Rema 1000 eller Bilka :slight_smile:

Hvor mange poser er der i sådan en runddel??

Er jo en wee bit nysgerrig :wink: :tihi:

Det her forum er godt nok en dyr fornøjelse :mad:

Er der en venlig sjæl, der kan oplyse målene på dyret, inden jeg giver flere penge ud?? :stuck_out_tongue:

Vi har købt vores i maxizoo.

:lys-ide:

:tihi:

Du kan vist godt gætte, hvor de fleste af mine køb foregår… :ups: Vidste ikke de havde dem der også. Hvad koster de så der? :slight_smile:
Og hvor mange poser er der i sådan en dimmer?

:tihi:

Du kan vist godt gætte, hvor de fleste af mine køb foregår… :ups: Vidste ikke de havde dem der også. Hvad koster de så der? :slight_smile:
Og hvor mange poser er der i sådan en dimmer?[/quote]

Det er ét langt “rør” som man binder en knude på i bunden. Når den er fuld, så skærer man toppen af og binder en knude. Der er et skæreblad indeni selve spanden. Her holder et “rør” i 1-2 måneder…cirka…

Min linial og tommestok er som synket i jorden :doh: :frowning: Håber andre har måle redskaber i nærheden af sig :slight_smile:

Øv, men tak for forsøget :slight_smile:

Suk - håber virkelig, at den er lille nok til at stå i hjørnet bag mit toilet :kryds:

Målene kan findes på http://www.litterlocker.com/

Ih, den har jeg også længe kigget på, men vidste jo ikke rigtig om den var så smart som den lod til.
Så mange tak for anbefalingen! :thumbup:

Ork, har haft dem længe, hvordan jeg klarede mig igennem før fatter jeg slet ikke :høhø:
Jeg har 1 inde ved bakkerne og 1 i løbegården :ok:

[quote=Bølle-missen;354024]Hvis man nu ikke skal shoppe på zooplus det næste stykke tid (:kryds:), kunne man vel købe dem der er i butikkerne til bleer? :?

Det er jo tit de har dem på tilbud/sælger dem i Rema 1000 eller Bilka :slight_smile:

Hvor mange poser er der i sådan en runddel??

Er jo en wee bit nysgerrig :wink: :tihi:[/quote]

Fandt lige dette link, med priser på blespand og poser.
http://www.onlinekids.dk/shop/blespand-100c1.html

Sanni, er der ikke forskel på spandene til blebørn og så dem til katte ?
Har nogen prøvet dem til blebørn, min datter har 2 små gutter der begge bruger ble…

[quote=Litza;354742]Sanni, er der ikke forskel på spandene til blebørn og så dem til katte ?
Har nogen prøvet dem til blebørn, min datter har 2 små gutter der begge bruger ble…[/quote]

Jeg synes de ser ens ud, både spand og plastposerne, men ved det ikke.

Har lige bestilt en spand, hvis den ikke duer til kattegrus, må Mille have den til bleer.:slight_smile:

hehe, smart :slight_smile: Sanni

Står den ved siden af deres bur?

men smart løsning - lugter det ikke nede fra den?

[quote=NamNamp;354806]Står den ved siden af deres bur?

men smart løsning - lugter det ikke nede fra den?[/quote]

Har både ilder og kat :slight_smile: