Perfekt timing - en lidt syret fødsel

I går var så den store “katteflyttedag”.

Kl. 17 kom to af mine skønne venner (:hjerte:) for at hjælpe med at flytte kattene.
Dee-Dee havde termin samme dag, men vi satsede på, at hun ville vente en dag mere (det gjorde hun sidst).
Men nej, da vi skulle pakke kattene sammen, ja så begyndte hun at vise tegn på, at det skulle være samme dag.
Heldigvis havde mine super hjælpere is i maven, og køret afsted med Dee-Dee i en Sturdi og en del af de andre katte.

Der var ikke sket noget i den halve time, det tog at flytte dem.

Vi fik installeret kattene - hentet og spist pizza, og Dee-Dee fandt sit fødested, en overdækket kattebakke, og så sad vi ellers og hyggede med fødsel og godt selskab.

Dee-Dee klarede det hele fantastisk, og passer de små til et 12 tal :slight_smile:

En dejlig og livsbekræftende måde at få indviet jeres nye hus på :thumbup: Håber at I alle har det godt og trives dagen derpå - og tillykke med bebserne :slight_smile:

Tillykke med de små!:flag::flag::flag:
Og dejligt det gik som det det skulle…
:klap::klap:

Ihh hvor perfekt altså!

Og tillykke med de små :flag:

Jamenaltså…MERE!!! (udover billeder…)

Hvor mange er der? Hviffen slags? Oghviffe farver?! Du skal ikke bilde mig ind du ikke har kigget L

Tillykke med de små nye!

Hi hi… jeg så status på FB og undrede mig i den grad - for I skulle jo flytte??? :smiley: og ikke sidde barselsvagt…

Til lykke med de små…
Og sikke en oplevelse for Hopsas moar…

Som nu kalder sig “Assistende Jordmor” med ret til at navngive babyerne :slight_smile:

Det der med is i maven, jeg anede ikke at jeg havde en måske fødende kat i bilen :slight_smile:

det er altid hyggeligt med en ordenligt omgang “jordmoder kaffe”

Tillykke med de fine bebser :slight_smile:

Hold da op for en dag!!!

JEG VIL OGSÅ HØRE MERE!!!

Til lykke med de små…jeg vil osse høre mere !!!

Tillykke med de nye små :slight_smile:

Tillykke med vellykket fødsel - og ændret flyttedato :uha:

Det må også siges at være en super cool missemor :slight_smile:
Tillykke med mipserne!

Nej hvor vildt, at missemor lige ventede til I var helt klar :thumbup:

Og som de andre skriver - vi vil da høre mere.

Antal, køn (ja selvfølgelig er de det) farver osv. du kender rumlen. :venter: :tihi:

TILLYKKE med dem :juhu:

Tillykke med killingerne :flag:

Waooow flytning og fødsel på en og samme dag.
Det kræver lidt, skulle jeg da nok liiiiiige mene :slight_smile: både af dig og af Dee-Dee

Dejligt at høre at alt gik godt, og I er skisme nogle seje tøser :thumbup:

Stort tillykke med killingerne.

Det er godt nok en cool kat, der bare uanfægtet føder trods nye omgivelser :ok:

Ja, det er en ndvielse, der passer perfekt i mine kollegaers smag. Vores hus ligger på en bakke, og de kalder det for kattebakken:tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;883618]Jamenaltså…MERE!!! (udover billeder…)

Hvor mange er der? Hviffen slags? Oghviffe farver?! Du skal ikke bilde mig ind du ikke har kigget L

Tillykke med de små nye![/QUOTE]

Billeder må komme senere. Jeg skal lige finde laderen til mobilen eller også skal manden finde kameraet…ggg

Men der kom 4 bebser - 3 hvide og en creme/hvid van.
Det er selvfølgelig persere eller exotics :slight_smile:

Og jow - jeg har skam kigget mange gange :wink:

[QUOTE=cæsar;883629]Som nu kalder sig “Assistende Jordmor” med ret til at navngive babyerne :slight_smile:

Det der med is i maven, jeg anede ikke at jeg havde en måske fødende kat i bilen :slight_smile:

det er altid hyggeligt med en ordenligt omgang “jordmoder kaffe”

Tillykke med de fine bebser :-)[/QUOTE]

Selv tillykke - du var jo en del af teamet :wink:

Den assisterende jordemoder var jo heller ikke mindre end spåkone, da hun gættede kønnet, inden jeg havde fået set efter. :slight_smile:

Og tak for hjælpen, Inge - du er en ener!!!

Tillykke med både kuld og det nye hus, venter spændt på du viser de små frem ved lejlighed. Men sikke da en indvielse af huset, man må da sige det er blevet godkendt af missemor