PernilleDL har lavet 1000 indlæg og skal have et tilnavn

:slight_smile:

Rødlokket brumbasse med kattemusik i truthorn

Rødhåret uddannet udi kat og retrobil på farten

så er det jo tid til en afstemning, og der er godtnok kommet mange forslag.
hvad siger du pernille, nogle du ikke bryder dig om og andre du syntes er superherlige

Happy hippie-aby-ejer med trut i skovtrolden.

Blæsende øbo med blink i øjet og pelsbolde i hjertet

Hvorfor er det i øvrigt der er så mange bud med noget med rødhåret? Det er Pernille jo da ikke? :slight_smile: I hvert fald ikke mere… Nu har hun brunt hår

Fordi der står i første indlæg at hun er rødhåret? :slight_smile:

det er så nok som med de røde briller :slight_smile:

så er afstemningen skudt igang

[QUOTE=Johnny;1225111]så er det jo tid til en afstemning, og der er godtnok kommet mange forslag.
hvad siger du pernille, nogle du ikke bryder dig om og andre du syntes er superherlige[/QUOTE]

Hvorfor? Du spurgte jo da først Pernille om hendes mening, og så går du bare igang uden hun har svaret?

[QUOTE=Pernille DL;1223641]Hihi, Camilla :smiley: Jeg har den stadig, og “hun” hedder Tøsen :hjerte: Godt husket!

[/QUOTE]

Åh en bil lige efter mit hjerte :wehuu:

har jo mere el mindre lagt alle forslag ind, så tager vi den derfra. jeg kunne i princippet vente i lang tid på respons. samtiddig var det igår at afstemningen skulle være startet.og jeg har fået et par pber vedr afstemningsstart.
mon ikke Pernille nok skal gøre indsigelse hvis der er noget hun ikke syntes er helt okay

Nu er Pernille ikke hjemme hele weekenden! Jeg synes slet ikke det er ok, at Pernille ikke kan få lov at give sit besyv med, før du bare starter afstemningen!

jeg har nu valgt at lukke afstemningen og så bliver den lukket op igen når pernille er på banen igen.

Øhm - undskyld…
hvornår har man egentlig fået lov til selv at have et ord at skulle have sagt i disse afstemninger?
Det normale er da, at andre brugere finder på… og så stemmes der… og så har man et tilnavn :thumbup:
Det er kun hvis et af navnene er helt hen i vejret, eller måske endda gør en ked (hvilket jeg aldrig har oplevet!) at brugerens indsigelser har vægt.
men det er måske bare mig, der helt har misforstået måde tilnavnene gives på?

Alle navnene har da været oppe at vende, så der har været mulighed for Pernille at gøre indsigelse :smiley:

[QUOTE=Ann K;1225266]Øhm - undskyld…
hvornår har man egentlig fået lov til selv at have et ord at skulle have sagt i disse afstemninger?
Det normale er da, at andre brugere finder på… og så stemmes der… og så har man et tilnavn :thumbup:
Det er kun hvis et af navnene er helt hen i vejret, eller måske endda gør en ked (hvilket jeg aldrig har oplevet!) at brugerens indsigelser har vægt.
men det er måske bare mig, der helt har misforstået måde tilnavnene gives på?[/QUOTE]

Næhhhh du har ret Ann :slight_smile:
Tilnavne er noget man bliver tildelt, og ikke noget man som sådan selv vælger …Klart det i særtilfælder kan ændres i det. Lad os sige, jeg feks får en anden race, så er det jo lidt dumt der står noget med brite i mit tilnavn - Bare rolig jeg får IKKE en anden race :slight_smile:

[QUOTE=Alice;1225272]Næhhhh du har ret Ann :slight_smile:
Tilnavne er noget man bliver tildelt, og ikke noget man som sådan selv vælger …Klart det i særtilfælder kan ændres i det. Lad os sige, jeg feks får en anden race, så er det jo lidt dumt der står noget med brite i mit tilnavn - Bare rolig jeg får IKKE en anden race :-)[/QUOTE]

Jamen det er da efterhånden blevet sådan, at man selv vælger sit tilnavn:tihi:

Men når navnene, der er at vælge imellem, er misvisende/ikke er baseret på ret info, så er det da mærkeligt at stemme om - netop når Pernille ikke er hjemme til faktisk at kommentere på, om de navne er noget, som hun synes passer til hende…

Det har da ALDRIG været kotume at vi vælger navne hen over hovedet på folk, uden de lige har haft lov til at kommentere på dem…

F.eks. er det nu sagt flere gange, at hun hverken rødhåret eller har røde briller! hvorfor skal det overhovedet stemmes om så?

Hvilken uskik :slight_smile: …Det andet er da meget sjovere :slight_smile: