PernilleDL har lavet 1000 indlæg og skal have et tilnavn

[QUOTE=Johnny;1225227]har jo mere el mindre lagt alle forslag ind, så tager vi den derfra. jeg kunne i princippet vente i lang tid på respons. samtiddig var det igår at afstemningen skulle være startet.og jeg har fået et par pber vedr afstemningsstart.
mon ikke Pernille nok skal gøre indsigelse hvis der er noget hun ikke syntes er helt okay[/QUOTE]

Mindre end et døgn er altså ikke lang tid, og siden hvornår er der kommet en bestemt dato for hvornår en afstemning skal starte? At du har fået nogle pb’er er jo da irrelevant ifht at du har spurgt Pernille og så alligevel ikke venter til hun har fået en chance for at svare.

[QUOTE=Ann K;1225266]Øhm - undskyld…
hvornår har man egentlig fået lov til selv at have et ord at skulle have sagt i disse afstemninger?
Det normale er da, at andre brugere finder på… og så stemmes der… og så har man et tilnavn :thumbup:
Det er kun hvis et af navnene er helt hen i vejret, eller måske endda gør en ked (hvilket jeg aldrig har oplevet!) at brugerens indsigelser har vægt.
men det er måske bare mig, der helt har misforstået måde tilnavnene gives på?[/QUOTE]

Nej, det er altså Rigtig længe siden at den kutyme blev ændret fordi der var nogle brugere, der var kede af de forslag der dukkede op undervejs. Det har derfor i lang tid været brugt lige at spørge folk hvilke de kunne lide af de bud der var kommet og SÅ stemme om dem. Simpelthen for at undgå flere situationer, hvor folk har været kede af det tilnavn de har fået.
Hvis I vil lave den praksis om igen, så fair nok, men så meld det da lige ud først,og lad være med at spørge for så bare at starte uden at have fået svar.

[QUOTE=Eife;1225281]Mindre end et døgn er altså ikke lang tid, og siden hvornår er der kommet en bestemt dato for hvornår en afstemning skal starte? At du har fået nogle pb’er er jo da irrelevant ifht at du har spurgt Pernille og så alligevel ikke venter til hun har fået en chance for at svare.

Nej, det er altså Rigtig længe siden at den kutyme blev ændret fordi der var nogle brugere, der var kede af de forslag der dukkede op undervejs. Det har derfor i lang tid været brugt lige at spørge folk hvilke de kunne lide af de bud der var kommet og SÅ stemme om dem. Simpelthen for at undgå flere situationer, hvor folk har været kede af det tilnavn de har fået.
Hvis I vil lave den praksis om igen, så fair nok, men så meld det da lige ud først,og lad være med at spørge for så bare at starte uden at have fået svar.[/QUOTE]

ved du hvad Eva, for ikke ret længe siden var der en hel del brugere der brokkede sig over at der var en masse der mgl tilnavne, det job påtog jeg mig så at tage mig af og nu syntes jeg at det er ok at der bliver givet 8 dage til at brugerne her på kattegale kan finde på tilnavne til den pågældende bruger, efter de 8 dage ville der så startes en afstemning som igen vare 8 dage.
i pernilles tilfælde står det endda i det første indlæg. Pernille kunne jo selv have gjort opmærksom på at hun gerne ville have vi ventede med afstemningen til hun havde kigget navnene igennem , men hun har jo knap selv deltaget i tråden.

og så undre det stadigvæk at i mener i skal være talerør for Pernille, er sikker på at hun nok skal sige fra, hvis hun er utilfreds

[QUOTE=Eife;1225281]Mindre end et døgn er altså ikke lang tid, og siden hvornår er der kommet en bestemt dato for hvornår en afstemning skal starte? At du har fået nogle pb’er er jo da irrelevant ifht at du har spurgt Pernille og så alligevel ikke venter til hun har fået en chance for at svare.

Nej, det er altså Rigtig længe siden at den kutyme blev ændret fordi der var nogle brugere, der var kede af de forslag der dukkede op undervejs. Det har derfor i lang tid været brugt lige at spørge folk hvilke de kunne lide af de bud der var kommet og SÅ stemme om dem. Simpelthen for at undgå flere situationer, hvor folk har været kede af det tilnavn de har fået.
Hvis I vil lave den praksis om igen, så fair nok, men så meld det da lige ud først,og lad være med at spørge for så bare at starte uden at have fået svar.[/QUOTE]

Personlig synes jeg den gammeldaws måde var meget sjovere ( som skrevet tidligere ) her var det jo op til andre brugere, at hitte på sjove påfund, og osse dem som besluttede hvilke forslag man mente passede bedst til personen :slight_smile:

Og nu er det som sagt KUN min personlige mening, og ikke et forsøg på at lave noget om igen …Det er jo trods alt et tiltag som er tiltænkt med en vis humor - Måske skulle vi hellere / måske helt frafalde det ? Vi gider da bestemt ikke at det skal udvikle sig til kiv og splid, den utak skal Johnny nu ikke ha’ for at ha’ brugt tid på at oprette en afstemning !

Det har ALDRIG været mening at den enkelte selv skulle bestemme hvad tilnavn der var ønsket, men efter nogle få uheldig episoder lukkede vi op for at man kunne tilvælge nogle af de foreslåede tilnavne. Vi spørger gerne om der er enkelte forslag som er fortrukket fremfor andre, men bliver der ikke svaret inden for kort tid så tillader vi os altså at gå videre med udvælgelsen af tilnavn. Det er jo ikke værre end at navnet kan ændres hvis det ikke falder i god jord :slight_smile:

Personligt må jeg indrømme at det med tilnavne er faldet langt ned i prioritet hos mig efter at sensivtieten er øget. Tilnavne var noget der skulle være sjovt og sigende om personen men efterhånden er det blevet til noget der skal være rammende og alvorligt. ØV

Hej alle

Sikke noget.
Her er man væk i to døgn, og så er der skabt sådan en debat, fordi jeg ikke har været her. Jeg kan godt forstå, at der er en ramme for, hvor lang tid sådan et emne har lov til at køre, men at starte en afstemning uden at sagens hovedperson får tiden til at svare, virker noget presset. Hvorfor spørge mig - uden at have tålmodigheden til at vente på svar?

Tak for alle de fine forslag, I er kommet med :slight_smile: Jeg vil gerne undgå at være rødhåret (jeg er nemlig brunette :wink: ) i mit tilnavn, men det må meget gerne indeholde, at jeg tit går steward og at jeg spiller musik i min fritid. Jeg synes desuden, at det kunne være rigtig sjovt, hvis der var ordspil/og eller rim i :slight_smile: Dermed har jeg heller ikke bestemt, hvilket tilnavn jeg gerne vil have, men dog alligevel er kommet med mit b7 :slight_smile:

Jeg vil bestemt også helst have, at tilnavne er noget sjovt :slight_smile:

nu er afstemningen ihvertfald sat igang igen.
så må vi se hvad resultatet bliver og syntes pernille at det er et tilnavn hun kan ikke kan lide, så får vi nok styr på det alligevel.

[QUOTE=birtheras;1225354]Det har ALDRIG været mening at den enkelte selv skulle bestemme hvad tilnavn der var ønsket, men efter nogle få uheldig episoder lukkede vi op for at man kunne tilvælge nogle af de foreslåede tilnavne. Vi spørger gerne om der er enkelte forslag som er fortrukket fremfor andre, men bliver der ikke svaret inden for kort tid så tillader vi os altså at gå videre med udvælgelsen af tilnavn. Det er jo ikke værre end at navnet kan ændres hvis det ikke falder i god jord :slight_smile:

Personligt må jeg indrømme at det med tilnavne er faldet langt ned i prioritet hos mig efter at sensivtieten er øget. Tilnavne var noget der skulle være sjovt og sigende om personen men efterhånden er det blevet til noget der skal være rammende og alvorligt. ØV[/QUOTE]

Jeg synes osse det er noget rigtig ØV !! …Vores oprindelige ide/tilbud bliver jo i den grad udvandet. Planen var jo netop at andre brugere kunne brygge noget morsom sammen som man mente passede rigtig godt til de/den person som stod for at skulle tildeles et tilnavn. Personen som sad og ventede på at der skulle vælges et passende navn, kunne spændt sidde og følge med på sidelinjen, for at se hvilken beslutning der blev truffet. Jeg kan da huske hvor spændt jeg selv var, da jeg fik tildelt et tilnavn, jeg synes det var spændende at se hvordan brugerne vurderede på mig, og hvor godt de ramte :slight_smile:

Husk nu på, det KUN skal ses som et sjov påfund/tilbud :slight_smile:

Happy-hippie-aby-ejer mm. minder mig om Happy, som jeg mistede til FIP for kort tid siden, så hvis det er ok, at jeg skriver det, så kan jeg meget bedre lide den med øbo eller måske den med truthorn i Tøsen :slight_smile:

det er helt ok, skal nok sørge for at hvis det bliver det navn at vi lige får ændret det så der ihvertfald ikke står happy i dit tilnavn, der er kommet så mange stemmer nu at jeg ikke rigtig kan/vil røre mere ved selve afstemningen. er det ikke ok:)

Helt fint - tak :slight_smile: