Perser med jagtinstinkt

Never mind.
Folk ser det, de vil se.

Det burde da være filmet.Ellers er der ingen som tror dig.
:tihi:
Tine

Neeeej, det lyder for vildt!!
Kan vi få beviser??

[quote=Sannela;491380]
Kan vi få beviser??[/quote]

Du er velkommen til at komme forbi og se persere gå total amok. Blot medbringe 1 stk netsværmer og der er dømt JAGT. :høhø:

Nå, ja… det er der, hvor Yaba sidder midt på gulvet og vender hovedet i retning af natsværmeren…
Jo, jo… meget aktivt!!!
:stuck_out_tongue:

Nej, selvfølgelig kan de da fjolle… jeg er bare vant til noget lidt hurtigere og oftest også meget mere frembrusende…
Uanset hvor meget jeg anstrenger mig kan jeg fx ikke se Brian rydde sofabordet for diverse rod ved bare at blæse hen over det med 180 i timen… Han kan sikkert komme op på formidable 100 km/t, hvis han anstrenger sig… Hvilket for øvrigt kan være helt tilstrækkeligt til at være møgirriterende! :klapper:

Bare vent, det kommer!
Han har ikke boet hos dig så længe, og det varer lidt, før de ruller sig ud på alle tangenter.
For mig er det en stor del af charmen: Man opdager (og gen-opdager) hele tiden nye sider af katten.
Om det gælder specielt for persere, eller alle katte, aner jeg ikke. Jeg har kun haft perser (i 4 år) og har ingen planer om at ændre på dette.

[quote=skoglund;491379]Det burde da være filmet.Ellers er der ingen som tror dig.
:tihi:
Tine[/quote]

Netop.

[quote=Sannela;491380]Neeeej, det lyder for vildt!!
Kan vi få beviser??[/quote]
Så må du vist have Inge til at filme sine.

Mirea… jeg har kun to katte, som er i besiddelse af det der bordryddertalent… Aby’en og coon’en :wink:
Aby’en, fordi det da bare er noget man GØR, og hvis ikke jeg vil have bordet ryddet så havde jeg vel flyttet tingene…
Coonen fordi den simpelthen ikke kan forstå at den ikke kan gøre det samme som aby’en :smiley:

Mine skovsere kunne såmænd også sagtens… men de tænker sig altså om engang i mellem…
Og Brian… arjj, så skal man jo hoppe op på bordet først!!! sådan noget gør en ordentlig opdraget missekat altså ikke!
(Han får samme problem som Lusen i sin tid, da hun flyttede ind… Begge har lært at man ikke må være på borde - men her er man NØDT til at være på spisebordet, hvis man vil have mad! Det tog Lusen ca tre dage helt at forstå konceptet - vi regner egentlig med at Brian vil klare det hurtigere… det handler jo om mad!!! :savle: Jo, jo, han er blevet fuldblodshankastrat! :klapper: )