Pet Fun kradsetræ Paula i naturhvid

Hej alle sammen. Jeg sælger mit pet fun kradsetræ. Det er et par år gammelt og godt brugt af mine to katte - de har ligget meget i hængekøjerne og kurven, men ikke kradset særligt meget i den. Den vil selvfølgelig være rengjort og vasket, hvis nogen ønsker den. Er åben for bud. Bor i København.

Tak :slight_smile:

Sæt et billede og en priside på, så er der meget større chance for at du får en køber.

1 Synes om

Har du foto og pris på det ?

Hej
Hvor slidte er hængekøjer og kurv, er det til at bruge eller skal der nyt betræk til?
Mvh Lyng

Hej, undskyld meget sent svar. Jeg vil sige det hele stadig kan bruges, det virker ikke særligt slidt :slight_smile:

Kunne du ligge foto jeg kunne måske være int

Kan prøve at tilføje billeder, har pillet det ned, så har kun nogle gamle.

Hejsa. Jeg vil først gerne høre, hvilken pris Du selv forestiler Dig. Jeg har meget brug for det til mine vidunderlige to piger. 1 rød Burmeserhun samt 1 sort silver shaded Burmillahun. Du må nødt til at adskille det og sende det, da jeg havde en god andelslejlighed i SV indtil for 12 år siden, hvor jeg var så torskedum at flytte til Hjørring, men nu bor jeg da noget bedre i en lille stationsby syd for, der hedder Vrå.