Peter og jeg er gået fra hinanden

Jeg kan næsten ikke bære at tale yderligere om det, men sagen er den at Peter og jeg er gået fra hinanden få dage inden vores bryllup…
Det hårdeste er at vi bliver nødt til at skille os af med drengene :ked:
Jeg er flyttet hjem til min mor mens Peter bor i lejligheden… Det hele er bare så uoverskueligt pt…
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette andet end at fortælle jer at sån ligger landet desværre i øjeblikket :frowning:

:kram:

Åh nej da, det er jeg godt nok ked af at læse.
Håber du/I er OK efter omstændighederne…:trøster:

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige…

Åh nej søde, det er jeg ked af at høre :kram:

-kramer

-kramer

:trøster: nej hvor trist at læse :trøster:
:trøste:

Det er da godt nok trist, hvor jeg dog føler med dig. :trøster:

-kramer

Det gør mig ondt -kramer

Det er jeg ked af at høre, håber at du er okay og at I finder en løsning med misserne:trøste:

Øv altså Celina det er jeg meget ked af at høre og stakkels jer at i skal af med drengene
:kram::kram::kram:

What??? Det kan da ikke passe!!!

Det er jeg godt nok ked af at høre! I skal/skulle jo giftes lige om lidt!!!

What???

Jamen…kæreste Celina.

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige.
Andet end - du er kærligst i mine tanker.

Det var da noget af et chock, men hellere nu end efter brylluppet.
Tror du ikke, det har været en panikhandling, fordi Peter alligevel er for umoden og bange for at binde sig så definitivt, eller at tingene er gået for hurtigt for ham?
(Jeg ved ikke, hvor længe I har kendt hinanden og boet sammen).

Vil det ikke være muligt for en af jer at beholde drengene?

Jeg føler jeg lige er nødt til også at oprette en brugerkonto. Uden at komme i detaljer det er optil Celina så var det mig der blev forladt et par dage før brylluppet. For at svare mega så havde vi været sammen i 4 år næste måned og boet sammen i over 3 år. Jeg har stadigvæk svært ved at sætte ord på hvordan jeg har det men håber og vi prøver da på at komme fornuftigt udaf det sammen. Celina er flyttet til sin mor og der kan de ikke have kattene og jeg har ikke råd til det nu hvor jeg skal være alene, ville ikke være forsvarligt og jeg ville slet ikke kunne give dem det samme liv som med Celina, de var alle hendes missere og fulgte hende over alt. Vi håber bare de kan få et kærligt nyt sted for det fortjener de, og det smerter mig i hjertet bare at skrive det.