Petfun på udstilling?

Er der nogen som ved om Petfun evt. har en stand i Dragør?
Jeg har besluttet mig for et petfun træ, men vil dels gerne se dem i virkeligheden, og også gerne tale med en der kan kan andet end tysk, for jeg kan ikke finde ud af at sammensætte et træ inde på deres hjemmeside, da jeg ikke er stiv i tysk og ikke helt kan overskue deres system på hjemmesiden.

Jeg mener man kan ændre siden til engelsk og fransk? Oppe i højre hjørne eller der omkring

NÅR Petfun kommer på udstillinger, så er de vist stadigvæk tyskere :wink: Men ja, man kan se træerne i virkeligheden :slight_smile:

Hm. JEKAS har en oversigt på deres side over hvilke udstillinger de kommer på… men jeg kan ikke se noget tilsvarende på Petfun’s… Det er egentlig en skam.

Nej, ikke højre hjørne… Helt oppe for oven, lidt til venstre for midten :slight_smile: På tysk står der Ihre Sprache og så en dropdown menu med deutsch, english, og french

Jeg synes jeg så det på deres hjemme side, og Synes ikke at den e udstilling var med på, men det ser ud til at de kommer i Flensborg, så der tror jeg at skal have bestilt mig et træ.

Kan lige prøve om jeg kan finde hvor jeg så det, øjeblik. :slight_smile:

Her kan i se deres messe kalender :slight_smile:

Men som andre siger så er det nok en tysker der står i standen, det mener jeg os det var da de var i Haderslev.
Det er rigtig nok man kan indstille hjemmesiden til engelsk, men synes ikke det et det hele den oversætter, så noget står på tysk og noget på engelsk. :confused:

Nej, jeg kan da egentligt godt se at sådan noget som Terms of Trade stadig står på tysk… Men produktinfoen ser i al fald ud til at være oversat

Tak for hjælpen. Jeg havde bare fået Google til at oversætte, og det gav altså ikke altid mening:tihi: