Petfun

Jeg er jo blevet helt pjattet med at få et kradsetræ herfra.

Syntes det ville være så nemt, at købe via Zooplus, da jeg ikke er så god til tysk, men sagtens kan finde ud af at handle der.
Og så plejer deres priser jo være gode…plus pointene.

Ved der er flere herinde, der har købt derigennem ( mener bla. at Danex har )

Men jeg kan da ikke finde dem på zooplus side mere :S

Kan kun finde hængekøjerne til væg og en seng.

Er de mon udgået eller ??

petfun kæber du fra petfun.de såvidt jeg ved :slight_smile: det er der jeg har mit fra…

Ja, kender godt deres side…

Men jeg undre mig bare over at Zooplus ikke har nogle af dem længere, da jeg ved de har haft dem.

Kan huske vi snakkede om det…hvilken var det du endte med og hvad blev prisen alt i alt.
Du må gerne svare via PB, hvis det passer dig bedre. :thumbup:

jeg valgte et sonja http://shop.petfun.de/en/kratzbaeume/deckenkratzbaeume/sonja.html

og så modificerede jeg det - jeg endte på 458€ og de har lige trukket pengene så tror den er på vej :slight_smile:

[quote=Battlestar;524261]jeg valgte et sonja http://shop.petfun.de/en/kratzbaeume/deckenkratzbaeume/sonja.html

og så modificerede jeg det - jeg endte på 458€ og de har lige trukket pengene så tror den er på vej :)[/quote]

Det er lige præsis den jeg har i tankerne. :thumbup:

Dog er der et par stykker jeg kan lide, men den der Sonja, er da suveræn!

Du modificerede den?? Hvad vil det sige??
Tykkere stolper eller??

[quote=Sannela;524265]Det er lige præsis den jeg har i tankerne. :thumbup:

Dog er der et par stykker jeg kan lide, men den der Sonja, er da suveræn!

Du modificerede den?? Hvad vil det sige??
Tykkere stolper eller??[/quote]

tykkere stolper og de store hængekøjer … så der er plads til Imhotep - den dreng er for stor til sit eget bedste

Okay…tak for dit svar.
Og nu bliver jeg ski nød til at spørge om noget, jeg længe har undret mig over.

Hvad står Imhotep for?? :?

Og hvordan udtales det ?? :ups:

[quote=Sannela;524279]Hvad står Imhotep for?? :?
[/quote]

[ame]http://da.wikipedia.org/wiki/Imhotep[/ame]

Og mig bekendt er det lige ud af landevejen. Ligesom i filmen The Mummy (Mumien) med Brendan Frasier, hvis du har set den.

[quote=Sannela;524252]
Ved der er flere herinde, der har købt derigennem ( mener bla. at Danex har )[/quote]

Det har jeg nemlig og det har jeg aldrig fortrudt. Det står stadig bundsolidt og flot. Jeg køber næppe miljøer fra andre steder fremover.

Jeg har netop købt det der hedder Juliette på Zooplus.de, men kunne ikke finde det nu?? Men fandt det så på Petfuns hjemmeside:

Missetatterne er super vilde med det - hængekøjer er bare et hit!

Jeg har også et træ fra Petfun, med to hængekøjer, men var ikke klar over at der fandtes to størrelser. Og jeg kan ikke lige umiddelbart finde dem større på deres hjemmeside.
Hvordan er de store hængekøjer ?
Godt nok er vores burmesere ikke så store, men de ligger somme tider og gør sig til og vriider sig :wink: og somme tider skal der jo også ligge to i en, så jeg kunne godt bruge nogen der var “nedfaldssikrede”. Jeg får somme tider dårlige nerver af at kigge på, hvor tæt de er på at falde ned :wink:

øhh - det ved jeg faktisk ikke - jeg havde bare muligheden for at vælge det og det gjorde jeg så :? :? jeg tror bare de er lidt større - måske med en bredere træplade bagtil ?

ligesom man kan få en større bundplade, tønde og stolper…

men honestly aner jeg det ikke - har ikke fået min levering endnu

[quote=Bamselette;524415]Jeg har netop købt det der hedder Juliette på Zooplus.de, men kunne ikke finde det nu?? Men fandt det så på Petfuns hjemmeside:

Missetatterne er super vilde med det - hængekøjer er bare et hit![/quote]

Ja, det er underligt de lige pludselig ikke har dem mere :?

Du kan måske skrive og spørge dem - de plejer at være flinke til at svare på henvendelser.