Petheaven J-kuld har set dagens lys!

De sidste 4 dage, har jeg sovet på sofaen, fordi Gaia skulle have sine børn snart - Intet er sket…

I går var jeg til bestyrelses møde i Horsens og måtte gå inden punktet “Eventuelt”, da gemalen skrev at ; “Gaia har smidt slimproppen og skraber som en gal i hulerne…”. Han var alene hjemme med begge unger - og ja… Agnes (på 1 1/2 år) ér altså lidt af en håndfuld, og så især hvis man har en fødende hunkat!
Nå men hjem kom jeg og sad så hele aftenen og nussede mave, ventede og nussede lidt mere mave.
Jo vist er Gaias maveskind da dejligt blødt og det er da også hyggeligt, meeeeen jeg synes nu nok der kunne ha sket lidt mere :wink:
Jeg tog derfor en nat mere i stuen, dog på en madres på gulvet denne gang (det kan ikke anbefales med min ryg! :S)…
Nå, men altså stadig ingen killinger til morgen…

Idag har vi holdt stor børnefødselsdag for Julius (han bliver 7 år på tirsdag). Så alle drengene fra klassen skulle jo til fest - 19 drenge var de i alt! :besvimer:
Dog havde jeg været så klog, så jeg havde valgt IKKE at fejre dagen hjemme, men i stedet havde lavet en aftale med Aqua om at vi kom derud og fodrede Oddere, fisk, klappede rotter, snoge, geder og spiste melorme og burgere osv. osv. osv… :ok:
Da vi langt om længe kom hjem, efter en hård og dejlig dag, blev vi mødt af Gaia i entréen, som hilste pænt på - og som jeg med det samme kunne se IKKE længere var særlig drægtig…! :yikes:

Ind i stuen og lede efter killinger… Jeg kunne se blod på gulvet flere steder og fostervandet var tydeligt gået, på et tæppe på sofaen…
Mig hen på sofaen og se ind i de huler jeg havde gjort klar til madammen og hvilket syn møder man så her?

Jo det her:

Til min store forbløffelse er der kommet to LILLA killinger - hvilket jo betyder at Kronk bærer fortynding! :wehu: Og der er også kommet én chokolade :hjerte:

Gaia stresser noget over at hendes store børn ikke vil ligge i hulen hele tiden, men heldigvis vil Ale rigtigt gerne være Tante, så det er bare guld værd! :hjerte:

Det meste af tiden ser der dog sådan ud:

Jeg undrede mig en smugle over at der ikke kom flere end 3 - for hun var altså virkelig tyk her til sidst… men da jeg fik dem på vægten, fik jeg forklaringen :smiley:
Jeg plejer at sige at vejer mine killinger 90 g. ved fødslen, så er jeg længe tilfreds… men de her vejer altså lidt mere:
105, 109, & 117 (!) gram, helt nye og tørre :thumbup:

Så tre (3) stk’s fuldfede XSH killinger er det blevet til - alle med en helt masse pels som I ser - om de er Brush eller om de er Straight er jeg ikke klar over endnu, men pels dét har de :cool2:

Køn? :smiley:
Med forbehold - to drenge og én (lilla)pige :slight_smile:

/Mette

Herlige billeder og kæmpe tillykke med killingerne. Ja kattene har jo som regel deres egne planer, men dejligt at høre at det trods alt gik uden komplikationer :wink:

Stort tillykke med de tre tykke :slight_smile:

Tillykke med de tre små mislinger !!!

:flag: Tillykke med de små :slight_smile: Sikke et dejlige billede med “storesøster” også :slight_smile:

og tante kira er bare glad og stolt – og synes det er fedt at kronken bærer fortynding !

WEEEE! Kæmpestort tillykke med de tre basser!

Og lille Ale… hvor er hun da bare dejlig sådan at være Tante!

Typisk katte at føde når man vender ryggen til - godt at alt gik glat :smiley:

Tillykke med missebørnene :flag:

Tillykke med killingerne, hvor er de dog dejlige :hjerte:

Stort tillykke med de nye små :slight_smile:

Lige et par tillægsspørgsmål:

Når man parrer de her med en “rigtig” PEB, får man så officielle PEB ud af det? (det går jeg ud fra for ellers er der jo ikke meget idé i det)

Når det er så skønt at Kronk bærer fortynding, er det så fordi han dermed kan lave en større farvepalette?

De her killinger, KAN de tænkes at tabe noget af pelsen så de bli’r mere PEB i udseendet? Og er det bare mig eller virker de mere “ruhårede” end almindelige ORI’er?

Stort tillykke med de små skønlinger :iloveyou:

Dyyygtig missepige…tillykke med bamsemislingerne, de er kommet til verden med madpakkerne iorden

Tillykke med dem :smiley: Fantastisk!
Glæder mig til at se mere til dem :slight_smile:

Så kom de endelig :slight_smile:
Stort tillykke!

Venligst
Dorthe

:hjerte::hjerte::hjerte:
Smukke misser og dejligt at se generne for “tante” pasning

K.H. Birthe & Co

www.felixissimus.dk

Tillykke med de små :wehuu:

Nææh så søøøøde :hjerte:
Stort tillykke med “de små” :ok:

Åhhhhhh så fine… Et kæmpe TILLYKKE

Og når du poste billede af den chokolade, vis du så ikke skrive en advarsel til mig… for ellers smelter jeg og går i vil ha mode

Og så ser jeg først tråden nu her! Altså Eva, lidt blind er jeg vist!

Men stort tillykke :flag:
Hvor ser de bare skønne ud, og fedt at Gaia kunne klare det hele selv, når det nu skulle være :wehu:
Og så lilla, hvor er det bare nice :smiley: Dejlig overraskelse, når han nu er ud af en rimelig ufortyndet stamtavle… :slight_smile: