Petheaven's Irish

SÅ fik jeg mig taget sammen - det holdt hårdt, men NU er de her! :smiley:

Ugens billeder af de 5 Irske banditter :wehuu:
Kan i øvrigt melde at “man” langt om længe har spist sit første måltid mad her til aften… da slaven gav op og serverede torskerogn med kaffefløde… :ups:

Nå men til dét i sukker efter :tihi:

Irish Ale - mors pige:

Irish Whiskey - søger nye slaver:

(se lige den dellepy :tihi: )

Irish Bailey - søger også nye slaver:

Irish Coffee - også slave-løs:

Irish Mountain Dew aka Ib - med bonusbillede til ære for den nye slave :wink:

Et par balladebilleder også:

Over and out :slight_smile:
/Mette

Ej hvor er de altså bare skønne! :love2:
Og de ører der… :hjerte:

Det bliver ikke mindre fejt at poste billeder bare forde de er 4 uger :stuck_out_tongue:
De er simpelthen SÅ bedårende og elsker den flomme under maven :wehuu:

normalt kan jeg ikke lide kaffe…

… men ender Coffee nu med at gå derhjemme og ikke finder nogen slave, så pakker du hende bare og sender ekspress til Aalborg :inlove::inlove::inlove:
for pokker Coffee går rent ind her :hjerte: :ups:

Dejlige er de - og så i sådan nogen smukke farver. :hjerte:

Nej nej nej nej, det burde ikke være tilladt at smide billeder ind af SÅ nuttede kræ :høhø:
Bailey og Coffee er da AAALLLLT for bedårende :hjerte: Muuuums

Jeg forstår slet ikke, at du kan nænne at gå af med de skønne katte. Jeg havde beholdt dem alle sammen og givet dem mindst 50 køssere om dagen. :inlove: Det må være hårdt, at være opdrætter, og så skulle sige farvel til sådan en bande. Uha, hvor er ham Irish Coffee bare en rigtig skattemus (eller kat :cool2:). Han er jo lige til at stjæle med hjem. Muuuums :hjerte: !

Måske jeg snart skulle lokke min mand til at se dine små kræ, for de bliver ikke mindre bedårende med alderen. Og så kan det jo være at han var med på et lille besøg :muhaha:

Puha Mette hvor er de “grimme”

Godt der kun var 1 pige:-)

De er virkelig fine og den sys mand, søtte mis.

Mange hilsener Birthe

Var der nogen der bød på Irish Coffee :?

JA TAK !! :wehuu::wehuu::wehuu:

Nøj Bailey måtte gerne bo her da :hjerte:

I guder :besvimer:

Argh! :pose:
Okay, jeg gi’r mig! De dér pletmisser er seriøst søde! Havde jeg plads og penge - og Greven ikke var flyttet ind fordi her netop ikke var andre hanner… :regler:
Suk, altså… :hjerte:

Hold da lige op de er total smukke de 3 pletmisser :hjerte::besvimer:

åhhhh sådan en lille whiskey shush er der vel altid plads til:wehuu::wehuu::savle::smelter::smelter: mums siger jeg bare
MVH Rikke

En gang når “vi” ikke er så mange her på matriklen, så er det helt sikkert at der skal bo sådan en her. :slight_smile:
Jeg er simpelthen helt solgt når jeg ser dine små der :hjerte: og de farver de har :hjerte:

Åh altså…suk:hjerte::brist:

Venligst
Dorthe

Jeg er altså helt vild med de der brun/hvide tingester :smelter: