Petheavens Jolly Pirates - 6 uger

Hold nu kæft de er nuttede Mette…

Det er du da super god til :wink:

Sikke en omgang charmetrolde :smiley:

Herligt billede af to skønne, skønne misser. Jeg er helt vild med den bitte fyr, og Kronk ser så voksen og ansvarsbevidst ud, som han ligger der og passer på næste generation :hjerte:

[QUOTE=Ann R;840637]Årh suk. Det er så her de begynder at se riiigtig RIGTIG søde ud :lovelove:
De er bare for kære :hjerte: - især kan jeg li’ ham chokolademusen, men det kommer vel ikke bag på nogen :rulleøjne:
Filmen gorde mig da liidt bekymret - jeg synes den lille chokolademand var tæt på at få gnavet halen af :uha: :wink:
Nej pjat…[/QUOTE]

Hehe, tak :slight_smile:
Ja, Jack får godt nok gnavet lidt i James’ hale, men den sidder der dog endnu :wink:
Og nej… jeg er ikke vildt forbavset over at det netop er James, du er faldet for :tihi:

[QUOTE=Itzy Bitzy;840655]NUIIIIIII!!! :besvimer: Hvor er de fiiine! Ham Captain James Kelly er da for lækker :inlove:
Det er lige før man overvejer, at ens næste kat skal være noget andet end siam :ups: :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Hehe, jamen en PEB (eller det der ligner) vil bestemt godt kunne falde ind i et Siam hjem - du vil aldrig opdage det :wink:

hvad mere kan man sige
[/QUOTE]

Ja, men der er jo eglt. heller ikke så meget andet at siger :wink:

De ér altså nuttede (når altså ikke liiige de klaterer i mine bare ben!!

Tak for det :slight_smile:
Jeg forsøger i al fald og det går da sådan nogenlunde ok :slight_smile:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=galath;840751]Herligt billede af to skønne, skønne misser. Jeg er helt vild med den bitte fyr, og Kronk ser så voksen og ansvarsbevidst ud, som han ligger der og passer på næste generation :hjerte:
[/QUOTE]

Hehe, ja skindet bedrager! :klapper:
Der er ikke meget ansvarsbevidst over Kronken - han er en værre drengerøv :smiley:
Men han hygger sig med sine børn og de gør det samme med ham, så så klager vi ikke :ok:

Tak :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;840617]

Hahaha - hvor er du sød! :klapper:
Èn ting kan jeg love dig - de kommer ikke med på udstillingen i Fuglebjerg :smiley: - Men du skal være så velkommen i det Jydske :stuck_out_tongue:

/Mette[/QUOTE]

:venter: Her vil jeg gerne komme med en klage til Admin… Når man har så nuttede killinger og ovenikøbet viser dem frem, skal man altså også rejse landet rundt, for at visse debatøre kan få stillet deres gramse lyst… :tihi:

Pas du bare på… Det kan være jeg starter bilen op, og flytter ind så jeg kan nusse og møsse dem alle sammen hele tiden… :høhø:

:smiley: hold op det er ikke til at holde ud :smiley: Små ruhårsmisser :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: De er simpelthen dejlige :slight_smile:

Men de skal jo også lige være gamle nok til at komme på udstilling :tihi:

[QUOTE=Maria-Amalie;841063]:venter: Her vil jeg gerne komme med en klage til Admin… Når man har så nuttede killinger og ovenikøbet viser dem frem, skal man altså også rejse landet rundt, for at visse debatøre kan få stillet deres gramse lyst… :tihi:

Pas du bare på… Det kan være jeg starter bilen op, og flytter ind så jeg kan nusse og møsse dem alle sammen hele tiden… :høhø:[/QUOTE]

Haha - jeg er ski bange for jeg ville få et forklaringsproblem, hvis jeg troppede op med killinger på kun 8 uger i Fuglebjerg! :ups: :stuck_out_tongue:

Men du er som sagt meget velkommen, skulle du få lysten til en tur til det Jydske :ok:

/Mette

Det billede af far og søn - hvad er det nu det minder mig om… nåeh ja… :smiley:
(Hvornår holder jeg op med at tude over dig, Zutti? :hjerte:)

[QUOTE=Ann R;841215]Det billede af far og søn - hvad er det nu det minder mig om… nåeh ja… :smiley:
(Hvornår holder jeg op med at tude over dig, Zutti? :hjerte:)
[/QUOTE]

:kram:

kram Ann :hjerte:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;841354]kram Ann :hjerte:

/Mette[/QUOTE]

Tak :hjerte:
Og undskyd Mette - men i det mindste er det da et billede af to katte der kan føres tilbage til dig :slight_smile:

Ååååhhh hvor er de kære :inlove::inlove::inlove::inlove:( og gode billeder) De må da selv " kunne flyve fra reden" når den tid kommer:tihi:

Cats og Conni

Ja jeg siger ikke noget. Mette kender min holdning til hendes killinger :venter:

Suk.

[QUOTE=Ann R;841509]Tak :hjerte:
Og undskyd Mette - men i det mindste er det da et billede af to katte der kan føres tilbage til dig :)[/QUOTE]

Ingen grund til at undskylde - billeder og minder er altid velkomne i “mine” tråde :slight_smile:

[QUOTE=conninissen;841516]Ååååhhh hvor er de kære :inlove::inlove::inlove::inlove:( og gode billeder) De må da selv " kunne flyve fra reden" når den tid kommer:tihi:

Cats og Conni[/QUOTE]

Haha… Tak - flyve gør de nok ikke helt - så skal der alligevel mere til :wink:

[QUOTE=Highfield;841520]Ja jeg siger ikke noget. Mette kender min holdning til hendes killinger :venter:

Suk.[/QUOTE]

:tihi:
Tak tror jeg :wink:

/Mette

Åhhh hvor er de dejlige :iloveyou:

Der afslørede jeg lige min enorme viden om udstillinger… :ups: Skal de så være 12 uger? :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;841088]Haha - jeg er ski bange for jeg ville få et forklaringsproblem, hvis jeg troppede op med killinger på kun 8 uger i Fuglebjerg! :ups: :stuck_out_tongue:

Men du er som sagt meget velkommen, skulle du få lysten til en tur til det Jydske :ok:

/Mette[/QUOTE]

Pjat med dig… :stuck_out_tongue: Jeg siger ikke noget…
Tusinde tak Mette… Det kan være jeg en dag tager dig på ordet… :smiley:

[QUOTE=Maria-Amalie;841615]Der afslørede jeg lige min enorme viden om udstillinger… :ups: Skal de så være 12 uger? :slight_smile:
[/QUOTE]

Hehe fair nok… Nej, de skal være 3 måneder :slight_smile:

ER det ikke snart på tiden med en update på filtmusene? Jeg har abstinenser!!!