Petheavens K-Kuld - nu med navne ;-)

Nå jeg må vel hellere offentliggøre kuldets navne - nu der har været så mange fantastiske bud :wink:

Må jeg præsentere;
DK Petheaven Kilo Kuldet :stuck_out_tongue:

DK Petheaven KiloNewton (Nr. 1)

DK Petheaven KiloBit (Nr. 2)

DK Petheaven KiloByte (Nr. 3)

(Reserveret)

DK Petheaven KiloWatt (Nr. 4)

(Bliver hjemme)

DK Petheaven KiloCalories (Nr. 5)

(Option)

DK Petheaven KiloJoules (Nr. 6)
[B]

[/B]De er 12 dage på billederne, som er taget i går :slight_smile:

/Mette

Hvor er de grimme! :wehuu:

Fedt navnetema :ok:

De er så grimme at det gør ondt… :lovelove:

KiloJoules er nuuuser. :smiley:
Og så er jeg enig med Thilde! Det er nogle fede navne.

Rigtig fedt tema :ok: og så har jeg vist nok ytret andet sted at de der chokolader altså bare er total “Gjøltrolde-nuttede” :wink:

De er ikke grimme nå! (nej jeg SYNES ikke de er grimme, jeg synes de er … alternativt kønne L)

Fantastiske navne. Selvom de ikke er de nemmeste at bruge i daglig tale. Sjovt tema og jeg vil stadig ha melormen

De er stadigvæk lige dejlige :hjerte: - og nogle gode navne er det også. :ok:

De bliver kun mere og mere nuttede :wehuu:Især ham “kilokalorius” - sikke nogle fine øreflapper han har :tihi::hjerte:

Lige først ser de lidt underlige ud syntes jeg, men når man så kigger ordentlig på billederne så er de charmerende:smelter:

Ih, hvor er de skønne alle sammen! :inlove:

Haha, Kira nævnte nok noget igår om en forelskelse :muhaha: Det kan jeg se er blevet til en beslutning - Tillykke :flag:

Og fede navne! :smiley:

Nåååååååårh…:inlove:

De små ØRER altså! Jeg vil osse ha’ en filtmus!

Fantastisk kuld med fantastiske navne…kæmpe stort tillykke med alt

Se lige KiloKalorieKnud :tihi: :thumbup: :hjerte: Helt øhlig!!!

Bekymrer mig LIDT, men kun lidt, at han er blevet lidt tynd i sin afro. Men se lige det ansigt, han er da bare allerede helt vildt smuk. Bevares, han er en anelse bælgøjet, men det hører jo alderen til. Se lige de ØRER!!

Ja de andre i kuldet er da også søde…

Kilo? He - gad vide om de så lever op til deres navne :wink:

Fed idé - og de er bare søde med deres flapører :slight_smile:

Tak :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1105541]
Fantastiske navne. Selvom de ikke er de nemmeste at bruge i daglig tale. Sjovt tema og jeg vil stadig ha melormen[/QUOTE]

Jo da, de er da super nemme :slight_smile:
Newton, Bit, Byte, Watt, Kalorius og Julle - det går sagtens (sagde hende med en Nut, Flap, Mille-bacille, Jacquotte, Kronk og Hawai :slight_smile: )

Og jeg er sikker på at Watt - som du ikke får :stuck_out_tongue: - kommer til at blive kaldt Watt (eller værre… Fnat!) her i hytten :slight_smile:

/Mette

Hvor er de skønne med de flapøre, det klæder dem med lidt farve i øjnene…
Flot navne tema :slight_smile:
Glæder mig til at se flere billeder når de begynder at blive lidt mere mobile :smiley:
Små, fine marsvin :hjerte:

VETO!

[SIZE=3]Du kalder :noway::regler: altså ham ikke for Fnat… METTE! skam dig ;)[/SIZE]

Fnat…:lol:Det er da et fedt navn!

(men ok, jeg har så også haft to rotter som ung, som hed Lus den første og Lus den anden…:tihi:)

Jeg ved ikke rigtig med en kat der hedder Byte (Bite…) :øhmm:

På den anden side… Whiskey er ikke specielt fordrukken og Cream er ikke flødefarvet. Og Tullen er alt andet end en lille Tulle! Så hva’ pokker :lol: