Petheavens K-Kuld :o)

Torsdag aften fødte Hawai et flot kuld STORE sunde og dejlige killinger :hjerte:
Hun smuttede dem som mandler og klarede i det hele taget det hele super flot.
Alle 6 killinger har taget fint på og Hawai passer dem lige efter bogen :thumbup:

De har endnu ikke fået navne, men jeg hár et par gode temaer + navne i baghånden… meeen nu skal de lige ha lov at komme godt igang, så kommer navnene nok senere :wink:

Farver, pels, køn + fødselsvægt er som følger:
(Med forbehold for ændringer :wink: )
Nr. 1. Chokolade tabby, velour/brush, Dreng - 100 g.
Nr. 2. Chokolade, straight, Pige - 95 g.
Nr. 3. Chokolade tabby, velour/brush, Pige - 105 g.
Nr. 4. Hvid (senere masket), velour/brush, Pige - 97 g.
Nr. 5. Chokolade, straight, Dreng - 109 g.
Nr 6. Chokolade tabby, straight, Dreng - 100 g.

Jeg er super glad for at Hawai har klaret alting så flot og har født nogle store fine sunde babyer! :hjerte:

Et enkelt stemningsbillede:

(Mange) flere billeder kommer når killingerne er lidt ældre :slight_smile:

/Mette :wehu:

:juhu: Tillykke med 6-lingerne! :hjertehop:

:stork::stork::stork::stork::stork::stork:

Tillykke :slight_smile:

Er spændt på at se udviklingen af den maskede

Kæmpe stort tillykke. BAT katte :hjerte:

Stort tillykke :flag::flag::flag::flag::flag::flag: med kuldet.:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
De bliver spændende at følge. :smiley:

Stort til lykke med dem :flag:

Tillykke med dem :smiley:

Tillykke med 6-lingerne.

Denn"hvide" skiller sig lidt ud :slight_smile: glæder mig til at følge dem alle sammen.

Stort til lykke med dem, Mette :wehu:
Der bliver gang i den om nogle uger med sådan en flok :blegne::høhø:

Stort tillykke med de store dejlige sekslinger :hjerte: Der ser da godtnok ud til at være trængsel i mælkebaren :slight_smile:

:flag: Tillykke :flag:

Jeg synes næsten det var igår du sagde I ventede Jer, tiden går dælme hurtigt… og det er jo et flot stort kuld :slight_smile:

Ih hvor er de søde allesammen! Kæmpe tillykke!

Jeg er spændt på navnene, K er ikke det nemmeste bogstav :slight_smile: (ikke hvis det også skal være til at sige for udlændinge)

Stort tillykke med killingerne :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

Ja, har jo sagt tillykke på facebook - men du får lige et her også: TILLYKKE! :smiley: Glæder mig så meget til at se flere billeder. :hjerte:

Og det er bare skønt at høre, at Hawaii klarer moderollen til UG. :slight_smile:

Tror der bliver bud-runde over nr.5 !

TO chokolader med pels! :pose:

Jeg skal ikke se billeder af dem - overhovedet! Basta!! :regler:

Tror jeg nok… :lovelove:

Stort tillykke med dem alle sammen. Kys Hawaii fra mig - sådan en dygtig pige! :hjerte:

(Hmm… K? Katarina, Katia, Kat… hm… Kringle, KlogeÅge… Godt det ikke er min opgave :wink: )

:flag: også tillykke herinde :slight_smile: Det er såååååååå dejligt det er vel overstået og alle trives :slight_smile:

Én af killingerne SKAL hedde Krøllebølle. :tihi:

Tillykke! :smiley: :flag:

En af dem uden (ret meget) pels? :lys-ide: