Petmate Pet Hair Magnet

Er der nogen der ved om denne virker??

http://www.petdreams.dk/pet-hair-magnet-fra-petmate.html

Det forekommer mig at AnnK engang prøvede den… men jeg kan huske forkert :slight_smile: Det kommer hun nok selv og fortæller

Det gør den og den er eminent til at fjerne kattehår :juhu:

Jeg bruger mest min til at fjerne hår fra kattenes liggesteder på kradsetræerne :slight_smile:

jeps har 2 af dem, de er virkelig gode til sofaer, klatretræer m.m det er vildt så meget de fjerner og nemt

mvh
Gitte

ELSKER min! :smiley:

jeg var rigtig glad for min, indtil jeg fandt en jeg er endnu mere glad for…jeg husker ikke navnet…den kan være i en hånd og kommer ind i alle kroger…tror faktisk jeg har både en lilla og en grøn…jeg leder lige efter et link…vender tilbage

google var ikke min ven i dag…på bagsiden står zoom room…og mit batteri til kameraet var død… nu er det lagt til ladning…håber at kunne vende tilbage med et billed…dog er kattegale og mine billeder uvenner…men jeg giver det et forsøg igen igen igen…det ender altid med at en venlig ha lægger billedet ind for mig… hmmm kunne man måske bede en venlig ha om en chat…for den trækker eddermademe ud…:bebe:

sorry kunne ikke lægge billeder ind heller denne gang…det er tæt på at kattegale får en aflivning på afbetaling…GULT KORT GIVET

har nu trukket vejret en gang eller mere og er nu villig til endnu et forsøg

CENSURERET

den vil stadig ikke, hverken photobucket eller fra mit skrivebord

måske det virker

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE jeg kan i alt fald selv se billederne

Bente - Jeg kan også se billederne :slight_smile: (når du nu har dem på photobucket, så kan du jo bare vælge Tilføj billede-funktionen og sætte URLen fra billedet ind? Eller var det det der drille før og ikke ville virke? :))

FOR =))(/&/%¤¤#" det er da for hunde det jeg forsøger hver gang Eva…det vil bare ikke lykkes for mig…denne gang jeg jeg så sat det direkte link ind i tråden…og det virker åbenbart…men det er bare mega svært at huske at man lige netop IKKE skal “tilføje billed”… rent teknisk var sitet bedre FØR…også fordi dengang havde vi en CHAT

Bente - Ja, det er blevet mere kompliceret at bruge og gøre - det er lidt ærgeligt… For det er uden at vi har fået flere funktion - kun flere trælse ting (føler jeg i hvert fald). F.eks. synes jeg at det er irriterende at når man tilføjer nye billeder et et album, så er det hele albummet der bliver nyt, og ikke kun de nye billeder - og det hele vises derfor på forum-forsiden

uha du frister mig til at brokke mig endnu engang…når det ikke kun er mig der er negativ overfor de “nye” tiltag…jeg mangler stadig chatten noget så frygtelig…og har bestemt, at er der stadig ingen pr 1/10…så er kattegale dømt ude, så har “toppen” haft ca. 1 år… og med masser af påmindelser…LOL

Tjah, det virker for så vidt, men kun på den måde, at vi ser et link, som vi så kan klikke på for at se selve billedet. Så det… :wink:

Jeg har aldrig problemer med billeder, men jeg uploader også til album og bruger BB-koderne derfra.

[QUOTE=FinnFrode;629150]Tjah, det virker for så vidt, men kun på den måde, at vi ser et link, som vi så kan klikke på for at se selve billedet. Så det… :wink:

Jeg har aldrig problemer med billeder, men jeg uploader også til album og bruger BB-koderne derfra.[/QUOTE]

jeg har aldrig brugt album, …synd her ingen chat er, for eller kunne du forklare mig det…

Nu ved jeg jo ikke hvad det er der går galt, men photobucket har jo en selv-genererende url der er lavet nøjagtigt til denne type forums

Du skal bare sætte det link ind, den har allerede IMG taggene… det kan da ikke være nemmere :slight_smile:

Så nej, du skal ikke bruge “Tilføj Billede”, det er slet ikke nødvendigt (det, DEN funktion gør er bare at klistre tags rundt om dit link)

Den der lille katteformede dims… er den ikke beregnet til at fjerne løse hår fra KATTENE? (og ikke møblerne altså) Det har jeg da altid brugt min til… O.o

[QUOTE=TrekkieGrrrl;629159]Nu ved jeg jo ikke hvad det er der går galt, men photobucket har jo en selv-genererende url der er lavet nøjagtigt til denne type forums

Du skal bare sætte det link ind, den har allerede IMG taggene… det kan da ikke være nemmere :slight_smile:

Så nej, du skal ikke bruge “Tilføj Billede”, det er slet ikke nødvendigt (det, DEN funktion gør er bare at klistre tags rundt om dit link)

Den der lille katteformede dims… er den ikke beregnet til at fjerne løse hår fra KATTENE? (og ikke møvlerne altså) Det har jeg da altid brugt min til… O.o[/QUOTE]

takker mange gange for din forklaring ang billeder…( jeg fatter ikke en disse…er jo en gammel kone) prøv den på møblerne, og du vil juble, altså zoom room kattedimsen

Tingene kan jo også forklares på en PB

jeg vil personligt foretrække en chat, så skal man ikke vente på evt. svar