Photobucket

okay, nu har jeg prøvet dit og dat for at få det photobucket til at virke. Jeg vil så gerne vise jer nogle billeder, men kan ikke finde ud af at smide dem herover, efter de er blevet uploadet til Photobucket.

Jeg fandt en meget gammel tråd fra 2012, hvor Finn Frode forklare, at man bare skal bruge sin IMG code for at smide billeder op på forrummet. Dette har jeg prøvet at benytte til et billede i Photobucket, men den melder fejl.

Hvad gør jeg lige galt og hvordan gør jeg det rigtigt?

Hvis du har været vant til at uploade billeder, kan du gøre det igen nu. Så slipper du for at bakse med photobucket :slight_smile:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=57052

Den mulighed troede jeg også at jeg havde, men efter jeg skal sætte nr 2 billede ind går det galt og den melder fejl. Jeg har prøvet med andre billeder også, og den melder stadig fejl

Øv. det er lige præcis sådan jeg har gjort. Kopieret IMG linket ved at trykke på det. Men der skal den bare smides ned i tekstfeltet, eller hvad?

Jeg har nemlig smidt linket op i det vindue hvor man skal skrive sin URL kode ved overførsel af billedet.

Kigger på det lidt senere og håber at jeg har bedre held

[QUOTE=Mijv;1291016]Øv. det er lige præcis sådan jeg har gjort. Kopieret IMG linket ved at trykke på det. Men der skal den bare smides ned i tekstfeltet, eller hvad?

Jeg har nemlig smidt linket op i det vindue hvor man skal skrive sin URL kode ved overførsel af billedet.

Kigger på det lidt senere og håber at jeg har bedre held[/QUOTE]

Bare smid den ned i tekstfeltet - hvis du sætter den ind ved URL-koden, skal du bruge et af de andre links fra Photobucket (det er snart så længe siden, jeg har brugt det program, at jeg ikke kan huske præcis, hvad de hedder, men der er vist 4 at vælge mellem) :slight_smile:

Jeg får også fejl hvis billedfilen er for stor. Under 2MB pr fil så har jeg altid fået upload til at virke.

tak for hjælpen. Så lykkes det ENDELIG at lægge billederne op :smiley: