Phumba er her ikke mere :(

Nu har jeg jo ikke været her i evigheder, men da der jo er mange her jeg kender, og som ikke nødvendigvis er på Facebook, må jeg hellere lave en mindetråd til Phumba herinde også.

Det er et par måneder siden, nu, men savnet forsvinder jo ikke sådan bare :’(

Phumba nåede at blive 16 år, inden hendes forskellige skavanker til sidst slog hende ud. Hendes nyrer var dårlige, men blev holdt i ave af diætfoder. Men da hun også udviklede sår i munden der gjorde at hun ikke længere kunne spise sin diætmad, så bestemte vi os til at det humane ville være at sige farvel til hende.

Her er det sidste billede af hende, lige inden … :ked:

Du får lige et :kram: igen. Men det var en flot alder damen nåede :slight_smile:

1 Synes om

Det er jeg godt nok ked af at læse :disappointed_relieved: . Uanset hvor rigtig en beslutning det er, så sætter de jo dybe spor i hjertet på en

:kram:

Sov godt Phumba :candle:

1 Synes om

Det gør mig ondt at høre :ked: - hun var en af de helt specielle herinde. :troste:
Hvil i fred, smukke Phumba. :riprip:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:lys: for Phumba

1 Synes om

Det gør mig ondt, at jeres smukke pige ikke er her mere :kram:

God rejse Phumba :lys:

1 Synes om

God rejse Phumba :lys:

Tror jeg krammer lidt ekstra på mine gamle misser ( Akilah 13 lige om lidt, og Brazil 12)

1 Synes om

Det er jeg meget ked af at læse Trekkie, Phumba var en meget speciel kat. Billedet af Phumba er som at se et billede af Knirke, selvom de var 2 forskellige racer.

Stor medfølelse til dig og din mand.

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

Hvil i fred smukke Phumba

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Sov godt, Phumba :lys:

Venligst
Dorthe

1 Synes om

16 år er en flot alder, men det gør jo ikke sorgen af tabet mindre.

Et :lys: til Phumba

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:disappointed_relieved: Det gør mig ondt at høre. Husker hende gennem tiden :rainbow:

1 Synes om