PiaB har passeret de 1000 indlæg (nu med afstemning)

Derfor skal hun have et tilnavn.

Pia læser til ergoterapeut på UCN i Aalborg.
Hun har huskat og Russian Blue
I sin fritid arbejder hun som livredder
Hun interessere sig for genetik

Tilføj gerne flere facts om Pia så vi kan få givet hende et rigtig godt og passende navn :slight_smile:

Hun har hamsteropdræt og jagttegn.

Genetisk livreddende ergoterapeut

selvom jeg da håber meget på, at blive færdig som ergoterapeut, så synes jeg ikke at “titlen” ergoterapeut skal indgå - med mit held, så jinxer det bare :tihi:
evt. bare “ergo” :stuck_out_tongue: det vil jeg vist altid være uanset uddannelse… :slight_smile:

interesserer mig generelt en del for gnavere (ikke kun hamstere, men også rotter, mus osv.) - og ja genetikken bag hamsterne især…
ellers står fritiden mest på at tage billeder, udstille kattene, hjælpe min far med at passe noget skov og fasaner, er begyndt at cykle lidt igen, drømme videre om burmeseren jeg håber, at jeg får igen næste år - kan ikke undvære en burmeser i huset meget længere…
hvad går tiden ellers med :? pas - bruger rigtig meget tid på mit studie, passe skoven og så er udstillingerne også begyndt at sluge en del af min tid :smiley: kattene fylder mer og mer :stuck_out_tongue:

og så er jeg vist jyde med stort J… :tihi: det kan jeg ikke gøre for - men jeg trives bare bedst i den del af landet, hvor de snakker jysk :stuck_out_tongue:

Bukkejæger med jyske gnavergener

hamsteropdrætter med jyske gener og burmeserdrøm

Jagtgal Jyde med drillesyge missere og katte-tv :cool2:

Skydegal Jyde med øje for genetik

Jagtglad jysk burmeser-elsker med gnavergen

Jysk jæger og burmeserfreak med gnavergener

personligt stemmer jeg for den her :tihi:

eller… en af de andre :tihi:

Lige netop den er jeg også vild med ss

MVH
Gitte

Synes bedre om den hvis der stod jagtgal :høhø:

Ja, eller gnaven :tihi:

Måske en jagtgal gnaven Jyde

Jeg er bare bange for, at det kan sende et “forkert signal” - for jeg er ikke en skydegal tosse :tihi: kun gal med naturen og interesseret i plejen heraf, inkl jagten som er en del af det :slight_smile:
det jeg er mest bange for er, at folk ikke forstår humoren i ordet jagtgal - selvom jeg sagtens selv kan se det sjove i det :tihi:

Jysk kattegal der kan skyde med spredhagl…

Jysk naturelsker med katte og guns

Natur-elskende jyde med krudt og katte i bøssen…

Uha, det er svært…hehehe.

[QUOTE=PiaB;641448]Jeg er bare bange for, at det kan sende et “forkert signal” - for jeg er ikke en skydegal tosse :tihi: kun gal med naturen og interesseret i plejen heraf, inkl jagten som er en del af det :slight_smile:
det jeg er mest bange for er, at folk ikke forstår humoren i ordet jagtgal - selvom jeg sagtens selv kan se det sjove i det :tihi:[/QUOTE]

Det var også min tanke da jeg så den jagt/skydegale. Selvom vi jo godt ved det ikke er så “slemt ment” ville jeg personligt ikke bryde mig om det
:slight_smile:

Min første ide var “med gnavergener” men den kan læses forkert (som noget man er generet af) så jeg ændrede det til -gen :slight_smile: Jeg er da glad for du kan li’ den ^^

SÅ skal der stemmes :slight_smile:

synes der tegner sig en klar vinder allerede :slight_smile: