Hvilken race eller racer har du? Huskat, Norsk Skovkat Hvor mange katte har du? 5 Er du opdrætter? Ja Hvad hedder dit stamnavn/opdræt? DK Robdrup Hvem er jeg når jeg ikke er kattegal! Jeg er aktiv griller som griller året rundt, vores grillpark tæller 8 forskellige webergrills.
Når ikke jeg griller, bruger jeg meget tid på mit “andet hjem”: heste-nettet.dk som er landets ubetingede største communitysite for hesteinteresserede. Jeg har været aktiv moderator/admin/supporter der i mere end 10 år.
Jeg er også meget glad for at tage billeder, og jeg har et semifproff kamera: Canon EOS 40D med et par gode objektiver til. (L 70-200 f/4.0 og L 24-70 f/2.8)
Her bor jeg! En dejlig by på Horns Herred Interesser Katte, griller, heste, bøger, foto og masser af andet. Beskæftigelse Jeg er uddannet biblioteksassistent og arbejder på det lokale folkebibliotek. Jeg elsker mit arbejde, hvor jeg har nogle fantastiske kollegaer og dagligt møder mange søde brugere
Man kan da ikke give Pia en titel uden at nævne Missebarnet! Men der er jo nok at tage fat på, så det kan hurtigt blive en lang titel… Jeg må lige lægge hovedet i blød!