Piben og jeg

Så fik jeg lige hilst på en ægte skotte. Han var godt nok dygtig til at spille på det instrument.

Nå ja og så fik jeg lige klippet migselv inden vi tog til bryllup. Det blev altså rigtig kort :høhø:

hvor er i fine!! og jeg bliver altså nød til at spørge - kunne du holde dig fra at kigge under kilten??

Ja det kunne jeg godt, fik at vide at rygtet ikke passer :slight_smile:

LOL ok :slight_smile:

ØV altså, det er da ikke pænt at tage illusionerne fra os andre Birthe :tihi:

Hvor er du fin sådan “dressed up” !

Tror du virkelig på alt, hvad du får at vide :?

Skønt billede - det ser ud til, at I har haft godt vejr til festen :smiley:

Det passer nu godt nok. Jeg har en skotsk kollega der altid møder op i kilt til festlige lejligheder. Og der passer det L

Hvor er I i øvrigt flotte begge to. Der er altså noget over sådan et komplet skotteoutfit :slight_smile:

Hvor er I fine :thumbup:

[QUOTE=HeroldDesign;902161]ØV altså, det er da ikke pænt at tage illusionerne fra os andre Birthe :tihi:

Hvor er du fin sådan “dressed up” ![/QUOTE]

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;902200]Tror du virkelig på alt, hvad du får at vide :?

Skønt billede - det ser ud til, at I har haft godt vejr til festen :D[/QUOTE]

[QUOTE=TrekkieGrrrl;902293]Det passer nu godt nok. Jeg har en skotsk kollega der altid møder op i kilt til festlige lejligheder. Og der passer det L

Hvor er I i øvrigt flotte begge to. Der er altså noget over sådan et komplet skotteoutfit :)[/QUOTE]

Jamen der var skam mange i kilt da det var et bryllup mellem en skotte og en englænder. En af ‘‘konerne’’ fortalte mig at der var noget på under kilten.

og Tak til jer begge. Nu til dags er det jo ikke ofte at den type beklædning bliver luftet :slight_smile:

Stod og talte længe med piperen og han fortalte at han rejser over hele verden og spiller og sjovt nok er det mest spurgte spørgsmål ‘’ Where do you come from’’. Jeg foreslog at han en dag skulle svare med Bulgaria blot for at se reaktionen :høhø:

Hvor er i fine! virkelig en skøn farve din kjole har!!

Tak :slight_smile:

Hvor er du smuk i den kjole :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;902449] En af ‘‘konerne’’ fortalte mig at der var noget på under kilten.

[/QUOTE]
Ja, hvad havde du ventet? Hun vil da ikke dele ham, vel? :slem:

Nå ja, sådanne havde jeg ikke tænkt på det :høhø:

Må med skam også meddele at jeg for en del år siden selv checkede det - men det var måske kyskhedsbæltet jeg forvekslede for at være et par herretrusser :smiley:

[QUOTE=birtheras;902449]
Jamen der var skam mange i kilt da det var et bryllup mellem en skotte og en englænder. En af ‘‘konerne’’ fortalte mig at der var noget på under kilten.[/QUOTE]

Måske er der forskel på hvor de er. Min kollega har absolut ikke noget på under. Jeg har SELV set det L Det er som regel aftenens clou til julefrokosten at en eller anden skal mærke efter L Og ifølge ham er det “det korrekte” (hvilket også gi’r mening for hvis de rendte rundt i bukser hvorfor så ta’ nederdel på OGSÅ? :slight_smile:

(og ikke at Braveheart skal tages for en historisk domumentarfilm… men der har de heller ikke noget på indenunder :tihi:)

Jeg synes en kilt er fantastisk flot! Og jeg fik en interessant forklaring på sporran’en (den lådne taske foran) af min kollega sidst han havde den på. Når kvasterne hænger nedad, som de gør hos piperen her er det et tegn på at man er ubevæbnet. For kvasterne er egentlig beregnet til at hæfte nogle bestemte knive i… så hvis de “stritter” så er knivene i, men når knivene ikke er der, som de ikke er når man er i venners lag, så hænger de nedad :slight_smile:

Og jo, en sporran ER en imitation af det der er indenunder :tihi: